ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل فوتوز حالا 200 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد

مدیرعامل گوگل، ساندار پیچای طی کنفرانس I/O امروز اعلام کرد که تنها بعد از گذشت یک سال از عرضه Google Photos، این اپلیکیشن حالا بیش از 200 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. به گفته پیچای، ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۲۲:۲۶

مدیرعامل گوگل، ساندار پیچای طی کنفرانس I/O امروز اعلام کرد که تنها بعد از گذشت یک سال از عرضه Google Photos، این اپلیکیشن حالا بیش از 200 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. به گفته پیچای، کاربران تا به امروز بیش از 2 تریلیون Label یا برچسب در گوگل فوتوز ایجاد کرده اند که به کمپانی گوگل اجازه داده تا نتایج جستجو را به شکلی بهتر و کارآمدتر دسته بندی کند.

پیچای طی کنفرانس I/O گفت که موفقیت گوگل فوتوز، از این حکایت دارد که چطور می توان ایده ای که از قبل وجود داشته را برداشت و به شکلی متفاوت به آن نگاه کرد.

کمپانی گوگل برای اولین بار از سرویس فوتوز خود در I/O 2015 رونمایی کرد و از آن زمان، اهالی مانتین ویو در تلاش بوده اند تا همواره قابلیت های اپلیکیشن خود را بهبود و ارتقا بخشد. برای مثال در ماه مارس، گوگل آپدیتی برای اپلیکیشن مورد اشاره منتشر کرد که امکان دسته بندی خودکار تصاویر گروهی براساس موقعیت مکانی و نیز ویرایش پیشرفته تصویر را فراهم می آورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی