ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گردهم آیی توسعه دهندگان اپل در سال ۲۰۱۶
تکنولوژی

انتشار اسکرین شات هایی که نشان از ورود سیری به نسخه جدید سیستم عامل OS X دارد

بعد از شنیده های بسیار، سرانجام شواهدی تصویری در اثبات شایعات قبلی مبنی بر ورود دستیار صوتی سیری (siri) به نسخه جدید سیستم عامل دسکتاپ OS X، در فضای اینترنت منتشر شد. همایش توسعه دهندگان اپل با عنوان WWDC 2016 ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۳:۱۵

بعد از شنیده های بسیار، سرانجام شواهدی تصویری در اثبات شایعات قبلی مبنی بر ورود دستیار صوتی سیری (siri) به نسخه جدید سیستم عامل دسکتاپ OS X، در فضای اینترنت منتشر شد.

همایش توسعه دهندگان اپل با عنوان WWDC 2016 در ماه ژوئن (خرداد ماه) برگزار می شود و به سنت پیشین قرار است در خلال آن از به روز رسانی بزرگ بعدی سیستم عامل رایانه های تولیدی این شرکت رونمایی شود.

در همین راستا به تازگی اسکرین شات هایی از این سیستم عامل در فضای مجازی منتشر شده که آیکون مواج دستیار صوتی سیری را در داک اصلی سیستم عامل OS X نشان می دهد.

16931-14035-sirimac-macrumors-l-2

تصویر بعدی نیز مربوط به منو بار بالایی دسکتاپ مک ها است که عبارت Siri در آن به چشم می خورد. همین مسئله نشان می دهد که دستیار صوتی اپل همانند سیستم عامل iOS، در رایانه های رومیزی و مک بوک ها نیز همواره آماده به کار خواهد بود و تنها کافیست عبارت "Hey Siri" را به زبان بیاورید.

سایت MacRumors مدعیست که تصاویر فوق را از یک منبع مورد اطمینان در تیم نرم افزاری اپل به دست آورده است. احتمال آن وجود دارد که این آیکون ها تا زمان انتشار سراسری نسخه جدید OS X در پاییز، دچار تغییر شوند.

منبع خبر اضافه می کند که سیری در مک به صورت پیش فرض غیرفعال است و کاربر در صورت نیاز به آماده به کار بودنش، باید به صورت دستی این قابلیت را در بخش تنظیمات فعال نماید.

عدم حضور دستیار صوتی اپل در سیستم عامل مک، همواره مورد سوال بوده است، چرا که این ابزار کارآمد بعد از آیفون ها و آیپدها، حتی راه خود را به اپل واچ و اپل تی وی نیز پیدا کرده بود. مدیران ساکن کوپرتینو هیچگاه پاسخ مشخصی به این سوال ندادند.

تصور می شود در مراسم WWDC 2016، علاوه بر به روز رسانی بزرگ OS X، شاهد رونمایی از سیستم عامل iOS 10 نیز باشیم. از برخی منابع شنیده می شود که اپل قصد دارد علاوه بر آوردن سیری به OS X، نام این پلتفرم را نیز دوباره به "MacOS" بازگرداند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی