ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار رندرهایی دقیق و واضح از آیفون ۷ اپل

وبسایت شناخته شده ی «GSMArena» دقایقی پیش رندرهایی منتسب به آیفون ۷ را منتشر کرده و مدعیست که آنها از طریق منبعی موثق و خوشنام در اختیارش قرار گرفته اند. این سایت در ادامه آورده ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

وبسایت شناخته شده ی «GSMArena» دقایقی پیش رندرهایی منتسب به آیفون ۷ را منتشر کرده و مدعیست که آنها از طریق منبعی موثق و خوشنام در اختیارش قرار گرفته اند. این سایت در ادامه آورده که این رندرها بر اساس طرح فنی و سه بعدی اصلی آیفون آتی پیاده سازی شده اند و تنها رنگ ها و موادی که در آنها ملاحظه می کنید به قطعیت نرسیده اند.

از آنجایی که رندرهای مورد بحث مطابق طرح فنی و سه بعدی دیوایس یاد شده هستند بنابراین تمامی دکمه ها، دوربین و سایر موارد دیگر از این دست در جای دقیق خود قرار دارند و بعید است که تغییری در محل استقرار یا شکل ظاهری شان پدید آید.

ضمناً اگرچه گفته می شود رنگبندی و مواد تشکیل دهنده ی بدنه قطعی نیستند، ولی به احتمال زیاد اپل محصول نهایی را با دگرگونی هایی اندکی نسبت به آنچه اکنون در حال مشاهده اش هستیم خواهد ساخت.

iphone 7

نکته ی جالب اینکه، ظاهراً اهالی کوپرتینو به جای حذف خطوط آنتن تصمیم گرفته اند تا آنها را قدری جا به جا نمایند و همچنین کماکان نتوانسته اند برجستگی دوربین را از پشت اسمارت فون حذف کنند.

اگر به لبه ی پایین تلفن هوشمند بعدی اپل هم بنگریم، در دو سوی پورت لایتنینگ دو سری شیار مشاهده می کنیم. در آیفون 5C از طرحی مشابه بهره برداری شده بود که یکی سری از شیارها به اسپیکر و سری دیگر به میکروفون مربوط می شد و حال باید دید در موبایل مورد اشاره نیز همین شرایط برقرار است یا خیر. ضمناً خبری از درگاه ۳.۵ میلیمتری هدفون نیست یا حداقل در رندرها نمی توان آن را دید.

از احتمالات مطرح در مورد آیفون ۷ اینکه شاید این گجت ضد آب شده باشد و از یک دکمه ی لمسی حساس به فشار به عنوان دکمه ی هوم بهره بگیرد، هر چند که برای مشخص گشتن وجود یا عدم وجود این ویژگی ها لازم است قدری دیگر نیز صبر کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • hhh
    hhh | ۱۱ خرداد ۱۳۹۵

    از سامسونگ بدتر اپله که قیافه گوشیش همونه..همه پنتتارم میدزده

  • ramtin
    ramtin | ۱ خرداد ۱۳۹۵

    صد رحمت به حاشیه گوشی HTC این از اون بدتره

  • amirreza
    amirreza | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

    با خط هاش خوشگلتر بود که.خیلی بدتر شده امید وارم این نباشه.باید خط انتن دهی رو هم رنگ بدنه بکنه سفید خیلی بد میشه.مثل رنگ خاکستری که زیاد تو چشم نیست.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی