ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن های هنگ آوتز و مسنجر گوگل با انتشار Allo و Duo همچنان به کارشان ادامه خواهند داد

همانطور که حتما در جریان هستید، گوگل دیشب در جریان کنفرانس I/O 2016 از دو اپلیکیشن پیام رسان جدید خود رونمایی کرد: Allo و Duo. مورد اول، مناسب گفتگوهای متنی است و مورد دوم به ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۲:۰۰

همانطور که حتما در جریان هستید، گوگل دیشب در جریان کنفرانس I/O 2016 از دو اپلیکیشن پیام رسان جدید خود رونمایی کرد: Allo و Duo. مورد اول، مناسب گفتگوهای متنی است و مورد دوم به طور اختصاصی برای برقراری تماس های ویدئویی طراحی شده است.

هر دو اپلیکیشن امکانات هیجان انگیزی در چنته دارند که باعث منحصر به فرد بودنشان می شود، اما این موضوع نگرانی هایی را هم در مورد وضعیت سرویس های قدیمی تر گوگل همچون هنگ آوتز و مسنجر پس از انتشار این دو اپلیکیشن به وجود آورده.

در همین راستا، ساعاتی پیش گزارشی از سوی گوگل منتشر شده که نشان می دهد عرضه این دو پیام رسان جدید هیچ تأثیر سوئی بر اپلیکیشن های هنگ آوتز و مسنجر نخواهد گذاشت. گوگل اعلام کرده که با عرضه Allo و Duo، دو اپلیکیشن قدیمی کماکان به فعالیت خود ادامه می دهند و کمپانی سرمایه گذاری اش روی هنگ آوتز را همچنان ادامه خواهد داد.

این اقدام گوگل را باید منطقی دانست، چرا که Allo علیرغم برخورداری از امکانات پیام رسانی همچون واتس اپ، از ارسال SMS پشتیبانی به عمل نمی آورد. اگرچه دور از انتظار هم نیست که طی یکی دو سال آینده شاهد ادغام سرویس های قدیمی گوگل با اپلیکیشن های جدید نیز باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵

    / به این کار گوگل می گن اسپم نرم افزار ، خود گوگل به کنار سازنده دستگاه ها هم برنامه های مشابه گوگل عرضه می کنن یه تلفن می خری بعد 3 تا پیام رسان به صورت default روشه ، یکی از مشکلات اندرویید همینه:google:

  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵

    اشتباهه ، باید با هم ادغام بشن حتی allo و duo هم باید ادغام می شدن

  • Naji
    Naji | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵

    دو تا اپ دیگه به اپ های گوگل و گوشی جدیدی که ما می خوایم بخریم اضافه شد...

مطالب پیشنهادی