ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل برای تولید آیفون ۷ با سه کمپانی مختلف قرار داد بسته است

بر اساس خبرهایی که از طریق زنجیره تامین قطعات اپل به بیرون درز یافته، این کمپانی برای تولید و مونتاژ مدل های آیفون بعدی اش با سه شرکت مختلف قرار دادهایی را به امضاء رسانده ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

بر اساس خبرهایی که از طریق زنجیره تامین قطعات اپل به بیرون درز یافته، این کمپانی برای تولید و مونتاژ مدل های آیفون بعدی اش با سه شرکت مختلف قرار دادهایی را به امضاء رسانده است.

طبق شنیده ها «پِگاترون» و فاکسکان مسئولیت ساخت آیفون ۷ را عهده دار شده اند و این در حالیست که آیفون ۷ پلاس توسط «Wriston» و مجدداً فاکسکان به تولید خواهد رسید. ضمناً حدس زده می شود عرضه ی محصول نیز در سه ماهه سوم سال جاری میلادی آغاز گردد و البته بد نیست یادآور شویم اپل قبلاً برای تولید انبوه آیفون 5C از خطوط تولید شرکتی که پیش تر به آن اشاره کردیم، یعنی Wriston، بهره گرفته بود.

ناگفته نماند چندی قبل تحلیل گر برجسته ی موسسه «KGI Securities»، یعنی «Ming-Chi Kuo»، در اظهار نظری گفته بود به احتمال زیاد نسل بعدی اسمارت فون های اپل فاقد ویژگی هایی خارق العاده خواهند بود؛ قابلیت هایی که بتوانند خرید آنها را بدل به یک الزام نمایند.

تا به امروز شایعاتی در رابطه با تجهیز نسل آتی موبایل های مورد بحث به دوربین دوگانه مطرح شده و احتمال می رود آیفون ۷ پلاس از چنین سیستم دوربینی برخوردار باشد و با کمک آن امکان بزرگنمایی اپتیکال را نیز در اختیار کاربران قرار دهد. در عین حال از دیگر تئوری های به میان آمده نیز می توان به احتمال حذف درگاه ۳.۵ میلیمتری هدفون، ضد آب گشتن محصول و قدری کاسته شدن از ضخامت آن پرداخت، مواردی که البته همگی کماکان در هاله ای از ابهام قرار دارند.

سناریوی دیگری نیز وجود دارد که در آن آمده، از آنجایی که آیفون در آستانه ی ۱۰ سالگی قرار گرفته کمپانی سازنده ی آن در پی متحول کردن طراحی اش به شکلی بنیادین است. در این سناریو شرایط اینگونه رقم می خورد که آیفون ۷ اس هرگز وارد میدان نخواهد شد و اپل به یکباره از آیفون ۸ پرده برخواهد داشت؛ دیوایسی که بناست برترین نمونه ی تولید شده از اثرگذارترین گجت قرن باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی