ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل خبر از تاسیس مرکز شتاب دهنده توسعه اپ در شهر بنگلور هند می دهد

بعد از اینکه تیم کوک در هفته گذشته به چین سفر کرد تا مشکل مسدود شدن فروشگاه های آنلاین اپل در این کشور را رفع و رجوع کند، حالا نوبت به کشور هند رسیده تا ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

بعد از اینکه تیم کوک در هفته گذشته به چین سفر کرد تا مشکل مسدود شدن فروشگاه های آنلاین اپل در این کشور را رفع و رجوع کند، حالا نوبت به کشور هند رسیده تا میزبان مدیرعامل ارزشمندترین برند جهان باشد؛ کشوری که بازار بسیار مهمی برای اپل به حساب می آید. در همین راستا، اپل به تازگی خبر از تاسیس مرکز شتاب دهنده توسعه اپ iOS در شهر بنگلور هند داده است. به عنوان توضیح باید گفت که «شتاب دهنده» به مجموعه هایی گفته می شود که روی ایده ها و افراد بااستعداد سرمایه گذاری کرده و بعد، سهم خود از فروش محصولات نهایی را دریافت می کنند.

شهر بنگلور، اصلی ترین مقر برای استارتاپ های هندی برشمرده می شود و بیش از یک میلیون نفر از جمعیت آن، به کار در حوزه تکنولوژی روی آورده اند. مرکز شتاب دهنده اپل قرار است از توسعه دهندگان اپلیکیشن محلی حمایت کرده و به آنها در ارتقای نرم افزارهای iOS یاری رساند.

تیم کوک در بیانیه اخیر خود گفته که کشور هند، یکی از فعالانه ترین جوامع توسعه دهنده iOS را در خود جای می دهد و «با راه اندازی این تاسیسات جدید در بنگلور، ما به توسعه دهندگان امکان دسترسی به ابزارهایی را خواهیم داد که به آنها کمک خواهد کرد تا اپلیکیشن هایی نوآورانه برای مخاطبان سراسر جهان بسازند». این مرکز شتاب دهنده قرار است از اوایل سال آتی میلادی، شروع به کار کند.

با همه این اوصاف، فعالیت های اپل در سرزمین فیل ها به همین مرکز شتاب دهنده محدود نمی شود و طی گزارش های اخیر، اهالی کوپرتینو دفتری 25 میلیون دلاری در شهر حیدرآباد تاسیس نموده اند که قرار است برای قریب به 4500 نفر اشتغال زایی کرده و سرعت روند توسعه اپلیکیشن Apple Maps را بهبود بخشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی