ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تبلت P027 ایسوس، در پایگاه Geekbench رویت شد؛ عضوی جدید از خانواده ذن در راه است؟

چند وقتی بود که شایعاتی مربوط به به عرضه دستگاهی جدید از سوی کمپانی ایسوس به گوش می رسید ولی تا به امروز، هیچ اطلاعاتی درباره آن به بیرون درز نکرده بود. اما اخیرا تبلتی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

چند وقتی بود که شایعاتی مربوط به به عرضه دستگاهی جدید از سوی کمپانی ایسوس به گوش می رسید ولی تا به امروز، هیچ اطلاعاتی درباره آن به بیرون درز نکرده بود. اما اخیرا تبلتی با مدل Asus P027 در پایگاه بنچمارک Geekbench رویت شده است که احتمالا همان دستگاه جدید ایسوس بوده و قرار است در کنار دیگر محصولات خانواده ZenFone 3 به بازار عرضه شود.

بنابر دیتابیس Geekbench، مدل P027 به اندروید 6.0 مارشملو مجهز خواهد بود، اما برخلاف موبایل های هوشمند سری ذن فون، از سیستم برچیپ کوالکام بهره نخواهد برد؛ در عوض این تبلت به پردازنده شش هسته ای MT8176 مدیاتک با فرکانس 1.70 گیگاهرتز و 2 گیگابایت حافظه رم مجهز است.

متاسفانه اطلاعات دیگری درباره P027 در پایگاه Geekbench به چشم نمی خورد، اما ظاهرا این دستگاه قادر به دستیبابی به امتیاز 1753 در تست تک هسته ای و امتیاز 5605 در تست چند هسته ای بوده. ضمنا همین سخت افزار در تست پرفورمنس تک هسته ای و چند هسته ای، به ترتیب امتیازات 1455 و 3331 را به خود اخصتاص داده است.

اگرچه مشخصا ایسوس در حال کار روی محصولی جدید و مجهز به پردازنده مدیاتک است، اما هنوز به صورت دقیق نمی دانیم که ماهیت آن چه خواهد بود. در حال حاضر شایعات از این حکایت دارند که P027، تبلتی جدید به نام ZenPad A خواهد بود. در همین حال، از آن جایی که ابعاد دستگاه مشخص نیست، شاید هم با اسمارت فونی دیگر در خانواده ذن مواجه باشیم. در هر صورت باید منتظر ماند و دید که طی هفته های آتی، چه اطلاعات دیگری درباره Asus P027 به گوش خواهد رسید.

asus-p027

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی