ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دانلود کنید: 4 والپیپر جدید از نسخه پیش نمایش اندروید N منتشر شد

گوگل به تازگی سومین نسخه پیش نمایش اندروید N را برای توسعه دهندگان عرضه کرده که نسخه نهایی آن قرار است در فصل پاییز امسال بالاخره به دست مخاطبان برسد. وقتی که گوگل اولین نسخه ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

گوگل به تازگی سومین نسخه پیش نمایش اندروید N را برای توسعه دهندگان عرضه کرده که نسخه نهایی آن قرار است در فصل پاییز امسال بالاخره به دست مخاطبان برسد. وقتی که گوگل اولین نسخه پیش نمایش اندروید N را در ماه مارس عرضه کرد، تنها یک والپیپر از آن منتشر شد؛ اما به تازگی 4 والپیپر جدید نیز به همراه بیلد سوم اندروید N منتشر شده که استفاده از آنها مطمئنا برای دوست داران پلتفرم گوگل جالب خواهد بود.

اندروید N تا به امروز روند مناسبی را طی کرده است و آخرین بیلد آن که به اخیرا به دست توسعه دهندگان رسیده را می توان نسخه بتا نامید؛ در واقع دو بیلد قبلی، جز نسخه های آلفا دسته بندی می شدند. ضمنا تا پیش از عرضه نسخه نهایی در سه ماهه سوم سال جاری میلادی، دو نسخه پیش نمایش دیگر هم به دست توسعه دهندگان خواهد رسید تا اندروید N به ثبات کامل برسد.

چهار والپیپر جدید اندروید N، رزولوشنی معادل 2880x2560 دارند و به همین جهت، استفاده از آنها روی دستگاه های مجهز به نمایشگر QHD مانند گلکسی اس 7 اج سامسونگ یا HTC 10 نمایی فوق العاده به اسمارت فون کاربر خواهد بخشید. در ادامه، این 4 والپیپر جدید قابل مشاهده اند. (برای تماشای تصاویر در اندازه بزرگ روی آنها کلیک کنید)

Android-N-Wallpapers-AH-1-of-4 Android-N-Wallpapers-AH-2-of-4 Android-N-Wallpapers-AH-3-of-4 Android-N-Wallpapers-AH-4-of-4

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • حسین
    حسین | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵

    خنده داره تعداد عظیمی فک کنم هنوز مارشملو دریافت نکردن اینو دوباره ساخته

    • BVB
      BVB | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵

      برو به شرکتای سازنده‌ی سخت افزار بخند. گوگل داره وظیفشو در قبال اندروید و نکسوس‌هاش عالی انجام میده.

مطالب پیشنهادی