ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

در سال گذشته میلادی، بیش از 600 موبایل اندرویدی مختلف به بازار عرضه شده است

اگر از دارندگان موبایل های هوشمند بپرسید که در سال گذشته، چند موبایل اندرویدی به بازار عرضه شده است، احتمالا اولین نام هایی که به ذهنشان خطور خواهد کرد، موبایل های خانواده گلکسی، ال جی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

اگر از دارندگان موبایل های هوشمند بپرسید که در سال گذشته، چند موبایل اندرویدی به بازار عرضه شده است، احتمالا اولین نام هایی که به ذهنشان خطور خواهد کرد، موبایل های خانواده گلکسی، ال جی و دیگر برندهای معروف این صنعت باشد. اما آن دسته از افرادی که دائما پیگیر اخبار تکنولوژی هستند، احتمالا برندهای چینی هوآوی، لنوو، شیائومی و میزو را نیز به خاطر خواهند داشت.

اگرچه هرکسی که اندکی درباره صنعت موبایل های هوشمند اطلاعات داشته باشد، به راحتی می تواند موبایل های مختلفی را نام ببرد اما بعید است بداند که تعداد موبایل های اندرویدی عرضه شده در سال گذشته، از ده ها محصول عبور کرده و به رقم صدها اسمارت فون می رسد.

در مجموع برخلاف آنچه ممکن است انتظار داشته باشید، تعداد موبایل های اندرویدی عرضه شده در سال 2015 میلادی، به مراتب از اعدادی که به ذهنتان خواهد رسید بیشتر بوده و بنابر گزارش گوگل، بیش از 600 موبایل اندرویدی مختلف طی سال گذشته به بازار عرضه شده اند.

این رقم حیرت انگیز، نشان می دهد که رقابت در حوزه موبایل های اندرویدی تا چه حد شدت یافته و به صورت سالانه، صدها موبایل مختلف، از دستگاه های پرچمدار گران قیمت گرفته تا میان رده ها و موبایل های اقتصادی به دست مخاطبان می رسند. این عدد همچنین تایید می کند که تقریبا هر دستگاهی با هر اندازه و رنگی می توان در بازار یافت و شاید این را بتوان زیبایی اصلی پلتفرم اندروید نامید؛ پلتفرمی که برخلاف iOS اپل، در اختیار هر کمپانی سازنده موبایلی قرار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی