ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پرچمداران سامسونگ احتمالا در سه ماهه چهارم امسال بروزرسانی اندروید N را دریافت می کنند

رونمایی زودهنگام از اندروید N شاید بسیاری را به وجد آورده باشد، اما برای صاحبان موبایل های پرچمدار سامسونگ این موضوع مثل یک سیلی محکم بود، چرا که هنوز بروزرسانی مارشملو در بسیاری از کشورهای دنیا برای ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

رونمایی زودهنگام از اندروید N شاید بسیاری را به وجد آورده باشد، اما برای صاحبان موبایل های پرچمدار سامسونگ این موضوع مثل یک سیلی محکم بود، چرا که هنوز بروزرسانی مارشملو در بسیاری از کشورهای دنیا برای موبایل های پرچمدار این کمپانی عرضه نشده است.

اما غول کره ای طی چند ماه گذشته، آهسته و پیوسته به گسترش بازه منطقه ای ارائه بروزرسانی اندروید 6.0 مشغول بوده و از گزارشات جدید پیداست که قصد دارد تا نسخه نهایی اندروید N را نیز تا پایان سه ماهه چهارم سال جاری در اختیار صاحبان گجت های پرچمدارش قرار بدهد.

سه ماهه چهارم هر سال، زمانی است که معمولا سامسونگ بروزرسانی های بزرگ اندروید را در آن منتشر می کند، اما این موضوع بدان معنا هم نیست که باید همیشه انتظار آپدیت های مهم را در این بازه زمانی داشته باشیم. به عنوان مثال، عرضه نسخه بتای مارشملو برای گلکسی S6 و S6 اج از دسامبر سال گذشته آغاز شد، اما نسخه نهایی اواخر ژانویه و فقط در کشور کره جنوبی در اختیار کاربران قرار گرفت.

با توجه به این موضوع می توان انتظار داشت که اندروید N نیز به همین سرنوشت دچار شود؛ یعنی پیش از شروع سال 2017 فقط تعداد محدودی از کاربران بتوانند آن را دریافت کنند و دیگران برای انتشار بروزرسانی مجبور باشند تا چند ماه دیگر هم منتظر بمانند.

البته این احتمال هم هست که با توجه به سرعت عمل گوگل در ارائه نسخه بتای اندروید N، سامسونگ هم از این رویه پیروی کند. به گفته منابع آگاه گجت های گلکسی S6، گلکسی S6 اج، گلکسی S6 اج پلاس، گلکسی S7، گلکسی S7 اج و گلکسی نوت 5 اولین اسمارت فون هایی خواهند بود که این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد. بعد از آن نوبت به تبلت های گلکسی می رسد که احتمالا Galaxy Tab S2 اولین تبلت غول کره ای باشد که در سال 2017 آن را دریافت می کند.

ضمنا هنوز مشخص نیست که آیا گلکسی نوت 6 با اندروید N از جعبه بیرون خواهد آمد یا خیر. به گفته منابع آگاه، توسعه فرمویر نوت 6 هنوز در مراحل ابتدایی خود به سر می برد، بنابراین هنوز نمی توان در مورد اینکه سیستم عامل پیش فرض آن چه نسخه ای از اندروید است قضاوت نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • رضا
    رضا | ۱ خرداد ۱۳۹۵

    اچ تی سی برا نصف میان رده هاش غیر از پرچمداری گذشته اش یعنی ام هفت و ام هشت و ام نه و ام نه پلاس و هفتاد درصد میان رده هاش اندروید شیشو تموم کرده!!!تازه قراره اندروید ان رو هم به همه شون بده!!!اونقت کسی ک پرچم دار سال پیش سامسونگ رو داره خدا خدا میکنه مارشملو بهش بدن ان پیشکش....وقتی گوشی میخریدی باید ب اینجاش فکر میکردی

  • پارسا
    پارسا | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

    واقعا سامسونگ تو اپدیت دیر عمل میکنه مخصوصا تو اسیا و کشور هایی مثل ما .. اپل که خیلی خوب اپدیت میکنه با گوگل هم که گوشی هاشو رو سرش میزاره و واقعا به عکر کاربر ها هستش و هواوی هم که همینه اچ تی سی هم باز بهتر از همه یعنی بعد گوگل هست واقعا خیلی افتضاح ه اپدیت دادنای سامسونگ من تو مارشمالو موندم یعنی منتظرم واسه نوت 4 خیلی دیر داره میده ولی واسه گوشی های قدیمی تر مارشمالو رو بده اندروید ان پیشکش

  • hooman
    hooman | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

    برای گلکسی یانگ هم میاد ؟

  • farzad37j
    farzad37j | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

    گوشي هاي نكسوس زودتر ميگيرن آپديتو ولي اينم بگم همونايي كه ميگفتن هواوي چينيه واسه ميان رده ها و پرچمداراش از بهار امسال اندروييد ٦ رو عرضه كرده و تموم كرده

  • حسین
    حسین | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵

    اگه اینجوریه پس من اندروید (n) نمیگیرم
    در ضمن همون مارشملو رو بده پیشکش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی