ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کورتانا حالا می تواند نوتیفیکیشن ها را میان موبایل های اندرویدی و رایانه همگام سازی کند

اگر به خاطر داشته باشید، مایکروسافت در جریان کنفرانس بیلد 2016 از قابلیت مهم همگام سازی نوتیفیکیشن ها میان ویندوز 10 و موبایل های اندرویدی رونمایی کرد. این قابلیت به لطف دستیار هوشمند کورتانا از ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

اگر به خاطر داشته باشید، مایکروسافت در جریان کنفرانس بیلد 2016 از قابلیت مهم همگام سازی نوتیفیکیشن ها میان ویندوز 10 و موبایل های اندرویدی رونمایی کرد. این قابلیت به لطف دستیار هوشمند کورتانا از امروز در اختیار کلیه کاربران موبایل های اندرویدی قرار گرفته. با داشتن کورتانا در اندروید، می توانید کاری کنید که تمامی نوتیفیکیشن های موبایل شما در سیستم عامل ویندوز 10 در رایانه تان پدیدار شوند.

البته توجه داشته باشید که این قابلیت فعلا به صورت آزمایشی منتشر شده و برای تست آن می بایست آخرین بیلد ویندوز 10 (بیلد 14342) را در اختیار داشته باشید. مسلما بروزرسانی کورتانا در اندروید به آخرین نسخه هم از دیگر شروط لازم برای آزمایش این قابلیت خواهد بود.

cortana-android

پس از این که کورتانا را با موفقیت در موبایل تان نصب کردید، کافیست وارد تنظیمات آن شده و گزینه Notification Syncing را فعال نمایید. نکته جالب در مورد این قابلیت اینجاست که می توانید همگام سازی نوتیفیکیشن ها را برای اپلیکیشن های مشخصی انجام بدهید.

فراموش نکنید که برای کارکرد صحیح این قابلیت حتما باید از همان حساب کاربری مایکروسافتی در موبایل اندرویدی استفاده کنید که در رایانه ویندوز 10 واردش کرده اید. در تستی که منبع خبر انجام داده، نوتیفیکیشن ها چند ثانیه پس از نمایش در موبایل در صفحه ویندوز 10 نیز به نمایش درآمده و در مجموع عملکرد آن خوب و قابل قبول توصیف شده است.

2016-05-19_07-08-33

این قابلیت به زودی به نسخه موبایل پلتفرم ویندوز یعنی ویندوز 10 موبایل هم خواهد آمد که زمان ارائه آن را در خبری جداگانه به اطلاع تان خواهیم رساند. تا آن زمان، برای آزمایش این قابلیت در ویندوز 10 می توانید همین حالا به این لینک مراجعه و کورتانا در از پلی استور دریافت نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • حسین اکبری
    حسین اکبری | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵

    برای استفاده از این ویژگی آخرین بیلد ویندوز 10 (بیلد 1511) نیاز می باشد.

  • Mahdi Bouzarjomehri
    Mahdi Bouzarjomehri | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵

    برای کشورمون ساپرت نمیشه، لینک فرعی هم میزاشتین خوب بود.

مطالب پیشنهادی