ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موتورولا تیزری ویدیویی برای رویداد 20 خردادماه خود منتشر کرد [تماشا کنید]

موتورولا صبح امروز تیزری جدید برای رویداد 20 خرداد خود منتشر کرد که انتظار می رود در آن، از دستگاهی برای پروژه تانگو و تکنولوژی جدیدی برای موبایل های همراه رونمایی کند که گفته می ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۰

موتورولا صبح امروز تیزری جدید برای رویداد 20 خرداد خود منتشر کرد که انتظار می رود در آن، از دستگاهی برای پروژه تانگو و تکنولوژی جدیدی برای موبایل های همراه رونمایی کند که گفته می شود نگاه مردم نسبت به اسمارت فون های امروزی را تغییر خواهد داد. پروژه تانگو هم ترکیبی از سنسورها و دوربین هایی است که امکان نقشه برداری سه بعدی از محیط پیرامون کاربر را به کمک موبایل یا تبلت فراهم می آورد.

طی این مراسم که قرار است در تاریخ 9 ژوئن یا 20 خرداد به صورت زنده استریم شود، شاهد معرفی خانواده ای جدید به نام Motorola Moto Z خواهیم بود که بنابر شایعات، یکی از اسمارت فون های این سری تنها 5.2 میلی متر ضخامت خواهد داشت. ضمنا سری Moto Z قرار است جایگزینی برای سری موبایل های پرچمدار Moto X باشد.

تیزری که امروز توسط موتورولا منتشر شده است، مخاطب را به سال ها پیش و زمانی که موبایل تاشوی RAZR V3 تازه عرضه شده بود، می برد. این ویدیو نشان می دهد که چطور در سال 2005، فصلی جدید در تاریخچه موبایل های همراه گشوده شد و با محبوبیت بسیاری که RAZR میان مردم یافت، موتورولا به یکی از برترین برندهای بازار بدل گشت.

در آن زمان، هنوز خبری از کیبوردهای QWERTY نبود و برای ثبت تصاویر سلفی، باید از یک آینه استفاده می کردید (البته لغت سلفی هم هنوز اختراع نشده بود!). شاید تنها موبایلی که موتورولا به کمک آن توانست بار دیگر به چنین محوبیتی دست یابد، Motorola DROID بود که در سال 2009 عرضه شد و به اندروید 2.0 مجهز بود. در ادامه، تیزر نوستالژیک و زیبای موتورولا قابل مشاهده است. (در صورتی که قادر به تماشای ویدیو نیستید، از این لینک استفاده کنید)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی