ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ سلام آقای خرچنگ

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Mr. Crab 2

Mr. Crab 2

حدس بزنید چه کسی برگشته است؟ جذاب ترین قهرمان دنیا آقای خرچنگ. همانند قسمت اول که حدود دو سال پیش انتشار یافت، در بازی باید با کمک دوستان هم نوع خود به یک ماجراجویی هیجان انگیز رفته و بچه خرچنگ های گم شده را نجات دهید. هسته اصلی گیم پلی Mr. Crab 2 را می توان مشابه عنوان Flicky که برای کنسول مگا درایو منتشر شده بود، دانست.

اگر به خاطر داشته باشید در این بازی باید جوجه ها را به خانه می بردید. البته Mr. Crab 2 به واسطه طراحی مراحل متفاوت و دایره مانند خود تجربه ای بدیع برای بازیکن ها به ارمغان می آورد. وجود قابلیت شخصی سازی، کاراکترهای مختلف و موسیقی بی نظیر از دیگر جذابیت های Mr. Crab 2 به شمار می روند. برای اطلاعات بیشتر، بازی در قسمت Editors' Choice [انتخاب منتقدین] اپ استور هم قرار دارد.

Mr. Crab 2

Mr. Crab 2

سازنده: Illusion Labs قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 94.2 مگابایت زبان:

Mekorama

Martin Magni-Mekorama

واقعا چه چیزی بگوییم تا حق مطلب ادا شود؟ Mekorama با ساختار ساده گیم پلی خود بازیکن را فقط سرگرم نمی کند، بلکه با درگیر نمودنش به پازل هایی هوشمندانه، احساسی سرشار از آرامش را به او هدیه می دهد. موسیقی و محیط های تقریبا مشابه بازی به Monument Valley هم همین رویه ای را در پیش گرفته اند. گیم پلی Mekorama بدین صورت است که باید با عبور از مسیری مارپیچ گونه، شخصیت اصلی را به نقطه مورد نظر برسانید. طبیعتا در این راه چالش های زیادی انتظارتان را می کشد. وجود المان های مثبت و حجم بسیار کم بازی دلیلی برای تجربه نکردنش باقی نگذاشته است.

Mekorama

Mekorama

سازنده: Martin Magni قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 7.3 / 5.2 مگابایت زبان:

Snowboarding The Fourth Phase

Snowboarding The Fourth Phase-Red Bull

شاید از فصل زمستان روزهای زیادی گذشته باشد، اما همچنان تجربه یک عنوان اسنوبوردینگ در این گرمای سوزان می تواند لحظه های لذت بخشی را به همراه خود بیاورد. استودیو Red Bull با Snowboarding The Fourth Phase آمده تا نشان دهد یکی از پادشاهان سبک ورزش های زمستانی روی اسمارت فون ها هست. همانند عناوین هم سبک در بازی باید با انتخاب یک اسنوبورد مسیری که انتخاب می کنید را به پایان برسانید.

وجود کنترل مناسب برای صفحه لمسی، شخصی سازی کاراکتر اصلی و مناطق گوناگون باعث شده تا بازی محبوبیت زیادی میان کاربرهای موبایل به دست آورد. شاید برای تان جالب باشد بدانید استودیو Red Bull ادعا کرده هدف اصلی Snowboarding The Fourth Phase تعریف دوباره ژانر اسنوبوردینگ در تلفن های همراه است.

Snowboarding The Fourth Phase

Snowboarding The Fourth Phase

سازنده: Red Bull قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 127 / 253 مگابایت زبان:

Vector 2

Vector 2

چند هفته خیلی خوب را داریم پشت سر می گذاریم. اگر کمی پیرامون بازی های اسمارت فون ها اطلاعات داشته باشید، حتما نام Vector را شنیده اید، عنوانی پارکور مانند از استودیو نام دار NEKKI که تاکنون حدود 100 میلیون بازیکن را سرگرم خود کرده. چند روز پیش قسمت دوم این فرنچایز محبوب به اسم Vector 2 به انتشار رسید. مکانیزم های گیم پلی بازی مشابه گذشته بوده و مخلوطی از حرکات پارکور با سبک رانر است. تجهیزات جدید برای فرار از دشمنان، رنگ بندی بی نظیر محیط و کنترل مناسب از جذاب ترین بخش های Vector 2 به شمار می روند.

Vector 2

Vector 2

سازنده: NEKKI قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 141 / 95 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ALI-R
    ALI-R | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

    احسنت آقای کریمی
    لطفا یه لینک کمکی برا mekorama بذارین چون apkplz کلا لود نمیشه evozi و p30download هم که میریم اصلا پیدا نمیکنه

    • محمد کریمی
      محمد کریمی | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

      سلام علی جان، خیلی ممنون. برای بازی هایی که ممکن بود لینک کمکی هم قرار داده شد.

    • shahab
      shahab | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

      برو تو apktops اکثرشون هستن به همراه نسخه ی هک شده

مطالب پیشنهادی