ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مانیتور ۴۳ اینچی 4k شرکت DELL؛ چهار مانیتور در یک مانیتور

خرید مانیتور معمولاً به خودی خود خرید حوصله سر بری محسوب می شود چه برسد به خرید مانیتور برای مقاصد کسب و کاری. اما مانیتور جدید شرکت DELL با نمایشگر ۴۳ اینچی 4k خود و ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۱ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

خرید مانیتور معمولاً به خودی خود خرید حوصله سر بری محسوب می شود چه برسد به خرید مانیتور برای مقاصد کسب و کاری. اما مانیتور جدید شرکت DELL با نمایشگر ۴۳ اینچی 4k خود و امکان استفاده به عنوان چهار مانیتور مجزای ۱۰۸۰ پیگسلی بدون قاب، قطعاً توجه هر کسی را به خود جلب خواهد کرد.

نمایشگر P4317Q شرکت DELL می تواند با استفاده از ۴ پورت USB 3.0، دو پورت HDMI، یک پورت DisplayPort، یک پورت Mini DisplayPort، و یک پورت VGA، محتوای ورودی ۴ نمایشگر مجزا را به طور همزمان به صورت Full HD به نمایش در آورد. شما می توانید هر زمان که می خواهید هر کدام از این بخش ها را به صورت 4k روی تمام صفحه به نمایش در بیاورید.

P4317Q_lfp_00000f90_gy_FillLG.0

البته اگر قصد دارید به استفاده از چند مانیتور هم زمان خاتمه دهید و به استفاده از مانیتور DELL روی بیاورید بهتر است خود را برای پرداخت مبلغی قابل توجه آماده کنید. نمایشگر یاد شده ۱۳۴۹ دلار برای شما تمام خواهد شد و انتظار می رود عرضه ی آن از بیست و سوم ماه می آغاز شود. لازم به ذکر است شرکت DELL ادعا می کند مانیتور چهار بخشی اش در مقایسه با استفاده از ۴ مانیتور مجزا، ۳۰ درصد مصرف انرژی کمتری به همراه دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • عرفان
    عرفان | ۱ خرداد ۱۳۹۵

    من واقعا از مانیتور خوشم آمد. خیلی به درد کارای گرافیکی و انیمیشن می خوره.
    فراتر از یک مانیتوره

مطالب پیشنهادی