ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تصاویر تازه از گلکسی C5
تکنولوژی

انتشار تصاویر تازه از گلکسی C5 و C۷؛ شایعه قیمت بالاتر

در هفته های اخیر دو تلفن هوشمند میان رده سامسونگ با نام های گلکسی C5 و گلکسی C۷ بیشترین حجم شایعات را در فضای اینترنت به خود اختصاص داده اند. در همین راستا به تازگی تصاویر تازه و چند ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۵

در هفته های اخیر دو تلفن هوشمند میان رده سامسونگ با نام های گلکسی C5 و گلکسی C۷ بیشترین حجم شایعات را در فضای اینترنت به خود اختصاص داده اند. در همین راستا به تازگی تصاویر تازه و چند تصویر واضح دیگر از تمام زوایا از این دست پرورده های جدید سامسونگ به بیرون درز کرده است. به علاوه شایعات تازه ای که خبر از قیمت بالاتر آنها نسبت به پیش بینی های قبلی می دهند.

این دو موبایل اقتصادی سامسونگ با بدنه فلزی و نمایشگرهای ۵.۲ و ۵.۷ اینچی خود، قرار است در روزهای آینده در کشور چین رونمایی شوند. در ابتدا گفته می شد که گلکسی های سری C تنها از جهت اندازه نمایشگر و باتری با هم تفاوت دارند، اما برخی منابع نیز مدعی شده اند که برادر کوچکتر با چیپست اسنپدراگون ۶۱۷ و برادر بزرگتر با چیپست اسنپدراگون ۶۲۵ پای به میدان رقابت خواهند گذاشت.

رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت، و البته بدنه فلزی از ویژگی های مشترک دو محصول تازه کره ای ها به حساب می آیند.

پیش از این گفته شده بود که قیمت تلفن های هوشمند فوق از ۲۵۰ دلار آغاز خواهد شد، اما اخبار تازه حاکی از آن هستند که قرار است گلکسی C5 با برچسب ۳۳۵ دلاری و گلکسی C۷ با قیمت ۴۰۰ دلاری روانه بازار شوند.

همچنین باید اشاره کنیم که ساعاتی قبل اسناد دریافت تاییدیه FCC گلکسی C5 با شماره مدل «SM-C5000» در وبسایت سازمان مذکور قرار گرفت تا همه چیز برای روز ۶ خرداد و مراسم رونمایی از این محصول در کشور چین مهیا باشد.

Samsung-Galaxy-C5C7-leaked-images-2 Samsung-Galaxy-C5C7-leaked-images-3 Samsung-Galaxy-C5C7-leaked-images-4 Samsung-Galaxy-C5C7-leaked-images-5 Samsung-Galaxy-C5C7-leaked-images-6 Samsung-Galaxy-C5C7-leaked-images-7 Samsung-Galaxy-C5C7-leaked-images-8 Samsung-Galaxy-C5C7-leaked-images-9 Samsung-Galaxy-C5C7-leaked-images

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • Mohammad
    Mohammad | ۳ خرداد ۱۳۹۵

    جلوش که شبیه همه ی گوشی های سامسنگه ولی پشتشو یخورده تغیر داده

  • morteza tm
    morteza tm | ۳ خرداد ۱۳۹۵

    دوستان بزرگوار نظر دهنده متعصب یه نگاه درست بندازید جلوش مثل همه سامسونگاس پس چی میگید htc هس.خود اچ تی سی داره از بقیه اسکی میره.پشتشم‌اگر‌شما یه نگاه به سری A سامی بندازی حرفی از اسکی از اپل نمیزنی.اپلی ک خودش دیگ میخواد از باقی اسکی بره و بدنه فلزی و صفحه امولد و منحنی‌بزنه.

    • morteza tm
      morteza tm | ۳ خرداد ۱۳۹۵

      ببخشید منظورم‌بدنه شیشه ای بود

  • m e t i
    m e t i | ۲ خرداد ۱۳۹۵

    اون عکس اولیه چقدر شبیه ایفون 6s خخخخ
    فقط دوربینش فرق داره پشت و جلوی دستگاه کلا اچ تی سی و اپله

    سلام پدره نواوری? ?
    سلام کمپانیه اوله گوشی سازی?
    یچی تو مایه های ایران خودرویی سامی...محصوله خودتو میزنی..بعد محصولاته بقیه رم اسمشو عوض میکنی میدی دسته مردم? ?

  • رضا
    رضا | ۲ خرداد ۱۳۹۵

    خداییش که برای ما خیلی جذابه...دمت گرم سامی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی