ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن Feedback Hub مایکروسافت برای تمام کاربران ویندوز ۱۰ در دسترس قرار گرفت

برنامه ی ویندوز اینسایدر مایکروسافت که در اکتبر ۲۰۱۴ معرفی شد، در توسعه ی ویندوز ۱۰ نقشی حیاتی ایفا کرده است. برنامه ی مذکور علاوه بر اعطای دسترسی به بیلد های این سیستم عامل پیش ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۱ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۵

برنامه ی ویندوز اینسایدر مایکروسافت که در اکتبر ۲۰۱۴ معرفی شد، در توسعه ی ویندوز ۱۰ نقشی حیاتی ایفا کرده است. برنامه ی مذکور علاوه بر اعطای دسترسی به بیلد های این سیستم عامل پیش از عرضه، اجازه ی دسترسی به اپلیکیشن فیدبک هاب را نیز به مشارکت کنندگان می دهد. این اپلیکیشن به کاربران اجازه می دهد در جریان آخرین اخبار قرار بگیرند، نظرات و پیشنهادات را به اشتراک بگذارند، پیش از عرضه به بیلد ها امتیاز بدهند، و از محتوای پست شده توسط دیگران حمایت کنند.

با این حال مشارکت در برنامه ی اینسایدر ایراد های خاص خود را هم دارد. بیلد هایی که در مرحله ی پیش از عرضه قرار دارند، همانگونه که از نامشان پیداست، ناقص هستند. به همین دلیل کاربران ممکن است تجربه ی با ثباتی در استفاده از آنها نداشته باشند. البته تمام کاربران ویندوز ۱۰ لزوماً کاربر اینسایدر نیستند. مایکروسافت اخیراً با قرار دادن دسترسی فیدبک هاب در اختیار تمام کاربران آخرین نسخه ی سیستم عامل خود، بر نیازش به دریافت بازخور های مستقیم از سوی کاربرانی که در برنامه ی اینسایدر شرکت نکرده اند صحه گذاشته است.

این تصمیم مایکروسافت به آن معناست که کاربران غیر اینسایدری نیز می توانند بدون آنکه در نتیجه ی استفاده از نرم افزار های عرضه نشده و ناقص با مشکلی مواجه شوند، تقریباً از تمام مزایای یاد شده بهره بگیرند. البته لازم به ذکر است که هنوز برخی از محتواهای قرار گرفته روی فیدبک هاب به طور اختصاصی در اختیار مشارکت کنندگان ویندوز اینسایدر قرار خواهد داشت. به این ترتیب به غیر از امتیازدهی بیلد هایی که این دسته از کاربران اساساً از آنها استفاده نکرده اند، تمام کاربران باید قادر باشند بازخور های خود را پیرامون ویندوز ۱۰ و ویژگی هایش به اشتراک بگذارند.

فیدبک هاب در حال حاضر روی ویندوز استور برای دانلود مستقیم در دسترس است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی