ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مایکروسافت کماکان برنامه ای برای عرضه Halo 5: Guardians روی پلتفرم ویندوز 10 ندارد

روز جمعه برایتان نوشتیم که مایکروسافت، خبر از عرضه ابزار مادسازی Halo 5: Forge برای پلتفرم ویندوز 10 داده است و این موضوع سبب شد تا بسیاری نسبت به انتشار بازی انحصاری Halo 5: Guardians ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

روز جمعه برایتان نوشتیم که مایکروسافت، خبر از عرضه ابزار مادسازی Halo 5: Forge برای پلتفرم ویندوز 10 داده است و این موضوع سبب شد تا بسیاری نسبت به انتشار بازی انحصاری Halo 5: Guardians روی پی سی امیدوار شوند. اما حالا استودیوی توسعه دهنده 343 Industries یکبار دیگر تاکید ورزیده که هیچ برنامه ای برای عرضه این عنوان روی پی سی و ویندوز 10 ندارد.

استودیوی مورد اشاره اخیرا در بلاگ خود گفته است:

همانطور که پیش از این هم گفته ایم، ما هیچ برنامه ای برای عرضه Halo 5: Guardians روی ویندوز 10 نداریم و در حال حاضر روی ساخت Halo Wars 2 برای ویندوز 10 و اکس باکس وان تمرکز کرده ایم. عرضه رایگان ابزار Forge روی ویندوز 10، موقعیتی برای جامعه گیمری پلتفرم پی سی است تا بتوانند به ساخت و تجربه محتویات بخش چندنفره Halo 5 بپردازند و در همین حال، آنها را با کاربران اکس باکس وان به اشتراک بگذارند.

343 Industries در هیمن پست گفته است که نسخه پی سی ابزار Forge، از قابلیت کراس-پلی با اکس باکس وان پشتیبانی نمی کند اما در هر حال، امکان به اشتراک گذاری محتویات ساخته شده وجود دارد. علاوه بر این، نقشه ها و مادهای ساخت شده با Forge از طریق اکس باکس وان را نیز می توان روی پی سی منتشر کرد.

لازم به اشاره است که به گفته مایکروسافت، گیمرها می توانند با دعوت دوستان شان از طریق سرویس اکس باکس لایو، بخش چندنفره هیلو 5 را در Forge تجربه نمایند اما خبری از قابلیت Matchmaking و بازی با گیمرهای ناشناخته وجود ندارد. در نهایت باید اشاره کرد که 343 Industires در حال حاضر مشغول به ساخت Halo Wars 2 به کمک Creative Assembly است و انتظار می رود این عنوان در پاییز امسال، روی ویندوز 10 و اکس باکس وان عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی