ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کروم بوک N42 از سوی لنوو معرفی شد

شرکت چینی لنوو ساعاتی پیش از ارائه کروم بوک جدیدی در سری N خبر داد. N42 که بر اساس ChromeOS توسعه یافته، به منظور استفاده در مدارس ساخته شده است و با توجه به بدنه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۰۰

شرکت چینی لنوو ساعاتی پیش از ارائه کروم بوک جدیدی در سری N خبر داد. N42 که بر اساس ChromeOS توسعه یافته، به منظور استفاده در مدارس ساخته شده است و با توجه به بدنه مستحکمی که دارد، آماده دریافت ضربات محکم نیز هست.

پورت های محافظت شده، لولاهای قوی و کیبورد ضد آب از ویژگی هایی هستند که این لپ تاپ را برای استفاده در مکان های عمومی مقاوم می سازد. لنوو برای این لپ تاپ قیمت 199 دلاری را در نظر گرفته و فروش آن از ماه آینده آغاز خواهد شد.

به ویژگی های سخت افزاری دستگاه می پردازیم. N42 به 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و نمایشگری 14 اینچی با رزولوشنی نامشخص (دست کم حالا) دارد. با این حال مشخص نیست که کاربران با دریافت 199 دلار چه ویژگی هایی را دریافت می کنند اما به زودی و طی هفته های آتی، لنوو توضیحات بیشتری منتشر خواهد کرد.

با توجه به اخبار اخیری که پیرامون کروم بوک های گوگل منتشر شده، مشخص است که میل کاربران به استفاده از این دستگاه هایی که در گذشته چندان محبوب نبودند بالا رفته است. برای اولین بار در تاریخ چند ساله، کروم بوک ها فروش بیشتری نسبت به مک بوک های اپل داشتند و حالا هم قابلیت اجرای اپلیکیشن های اندرویدی روی ChromeOS امکان پذیر شده است. چه چیزی بهتر از یک لپ تاپ فوق العاده ارزان و کارا؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • morteza tm
    morteza tm | ۳ خرداد ۱۳۹۵

    خخخخ.حالا ک کروم بوک ها فروش بیشتری از مک بوک ها اپل داشتن....۵ میلیون پول مک بوک‌میدی اخرم یه کارت گرافیک درست درمون نداره...

  • Nima
    Nima | ۳ خرداد ۱۳۹۵

    عالیه مخصوصا حالا که اپ های اندرویدم روش اجرا میشن

مطالب پیشنهادی