ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی نسخه جدید اپ نیمکت؛ یار دبیرستانی ها برای موفقیت در امتحانات

چند روزی است که فصل پر استرس امتحانات برای دبیرستانی ها آغاز شده و دانش آموزان نهایت تلاش شان را برای کسب بهترین نمره ممکن انجام می دهند. شاگرد تنبل ها که در طول سال درس ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

چند روزی است که فصل پر استرس امتحانات برای دبیرستانی ها آغاز شده و دانش آموزان نهایت تلاش شان را برای کسب بهترین نمره ممکن انجام می دهند. شاگرد تنبل ها که در طول سال درس نخوانده اند، به دنبال معجزه ای آسمانی برای فرار از مردودی اند و بچه درس خوان ها هم با سطح کمتری از استرس در حال جستجو برای یافتن ابزار کمک آموزشی جهت کسب نمره بیست هستند.

چه بر لبه تیغ مردودی ایستاده باشید و چه خیالتان بابت کسب نمره خوب راحت باشد، ویدئوهای آموزشی اپلیکیشن نیمکت می توانند در ایام امتحانات برایتان کمک حال بزرگی باشند.

نیمکت با ارائه ویدئوهای آموزشی از کلیه دروس مقاطع دبیرستان (سال اول، دوم و سوم و برای سه رشته انسانی، تجربی و ریاضی) هم فهم دروس را برای دانش آموزان ساده تر کرده و هم ابزار آموزشی خوبی برای معلم هاست تا با الگوبرداری از آن شیوه تدریس خود را ارتقا بخشند.

Nimkat 1

نسبت به نسخه اولیه نیمکت که در سال 93 آن را به شما معرفی کردیم، نسخه 2.2.4 اپلیکیشن از جنبه های مختلف پیشرفت هایی به خود دیده. در درجه نخست، رابط کاربری از آن حالت ناپختگی و ظاهر نیمه کاره اش فاصله گرفته و حالا انیمیشن های بهتر، فونت زیباتر و رنگ های شادتری را در منوهای اپلیکیشن شاهد هستید.

مضاف بر این به ارتقای کیفیت ویدئوها و اختصاص بخشی جداگانه برای ذخیره دانلودها هم می توانیم به عنوان پیشرفت های نیمکت از منظر فنی اشاره کنیم. هرچند که هنوز جای خالی یک جستجوگر داخلی برای جستجو میان محتوای نیمکت به شدت احساس می شود.

آرشیو ویدئویی رو به گسترش نیمکت، مملو از ویدئوهای آموزشی برای دروس مختلف دانش آموزان دبیرستان است که همگی توسط دبیران حرفه ای و مجرب تدریس شده اند. بعضی از این ویدئوها (خصوصا آنهایی که پیش درآمدی بر یک مبحث درسی هستند) رایگان اند، اما ویدئوهای مربوط به توضیحات کامل یک مبحث را می بایست با پرداخت هزینه آزاد کنید که بعضی از آنها بالغ بر پانزده هزار تومان ارزش گذاری شده اند.

Nimkat 3

با توجه به کیفیت آموزشی بالای ویدئوها و مقایسه قیمت در نظر گرفته شده برای آنها با حق الزحمه دبیران خصوصی، قیمت های تعیین شده منطقی به نظر می رسند، خصوصا برای مواردی که شامل «کپسول امتحانی» هم می شوند.

تیم نیمکت برای آماده سازی و کمک به موفقیت دانش آموزان در ایام امتحانات، ویدئوهای ویژه ای تحت عنوان کپسول امتحانی آماده کرده که حکم کلاس های جمع بندی و حل تمرین آخر ترم را دارند. در این ویدئوها تلاش شده تا خلاصه ای از مهم ترین نکات امتحانی به طور فشرده در اختیار دانش آموز گذاشته شود.

با این اوصاف نیمکت نه تنها نمونه ای از یک اپلیکیشن آموزشی استاندارد و الگویی برای توسعه دهندگان ایرانیست، بلکه گام بزرگی در راستای گسترش آموزش الکترونیکی در کشورمان برداشته که بسیار شایان تقدیر است. این اپ آموزشی خوب را می توانید به رایگان در گجت های اندرویدی تجربه کنید.

نیمکت (ویدئوهای آموزشی دبیرستان)

نیمکت (ویدئوهای آموزشی دبیرستان)

سازنده: نیمکت قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 6.0 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • kasra_sh
    kasra_sh | ۴ خرداد ۱۳۹۵

    دوستانی که مثل بنده idevice دارن از سیاره ملون استفاده کنن، خیلی خوبه یه سرچ تو اپ استور میارتش

مطالب پیشنهادی