ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمال وجود اسکنر عنبیه چشم در گلکسی نوت ۶ قوت یافت

در هفته های اخیر شایعات متعددی در خصوص گلکسی نوت ۶ به فضای مجازی راه یافته، اما یکی از قدیمی ترین شایعاتی که در خصوص فبلت پرطرفدار سامسونگ مطرح بوده، بهره گیری از سنسور اسکنر ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

در هفته های اخیر شایعات متعددی در خصوص گلکسی نوت ۶ به فضای مجازی راه یافته، اما یکی از قدیمی ترین شایعاتی که در خصوص فبلت پرطرفدار سامسونگ مطرح بوده، بهره گیری از سنسور اسکنر عنبیه چشم بوده که البته زمان مطرح شدن آن، به سال گذشته میلادی بر می گردد.

اینطور که خبر می رسد، گلکسی نوت ۶ از سامسونگ، در کنار استفاده از چیپ حافظه دسترسی تصادفی پویا (DRAM) از نوع LPDDR4 با ظرفیت ۶ گیگابایتی، قرار است به حسگر بیومتریک عنبیه چشم مجهز شود که اگر لومیاهای مایکروسافت را نادیده بگیریم، تا کنون به شکل فراگیر مورد استفاده قرار نگرفته است.

اکنون خبر می رسد که سامسونگ، دو نام و علامت تجاری را در اتحادیه اروپا به ثبت رسانده که احتمال داده می شود به نسل بعدی فبلت نوت مرتبط باشد. هرچند که هنوز تا معرفی گلکسی نوت ۶ زمان زیادی باقی مانده و مشخص نیست آیا سامسونگ واقعا راهکاری کاربردی برای استفاده از این نوع تکنولوژی در موبایل خود یافته است یا خیر.

Galaxy-Note-6-Iris-Scanner-Trademarks-KK

دو علامت و نام تجاری که از سوی سامسونگ به ثبت رسیده اند، «Samsung Iris» و «Samsung Eyeprint» هستند. در حال حاضر گفته می شود که شرکت کره ای تصمیم دارد در ماه آگوست از گلکسی نوت ۶ پرده بردارد و باید دید تا آن زمان، می تواند رم ۶ گیگابایتی و اسکنر عنبیه چشم را به دستگاه مورد بحث اضافه کند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • pasha.ir
    pasha.ir | ۴ خرداد ۱۳۹۵

    سامسونگ عالیه

  • امیرحسین
    امیرحسین | ۳ خرداد ۱۳۹۵

    امیدوارم متفاوت از اونچه باشه که تو لومیا بود چون خیلی چیز جالبی نبود.

مطالب پیشنهادی