ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس نمونه جدیدی از ZenFone Max را در هند معرفی و عرضه کرد

امروز شرکت ایسوس نمونه جدیدی از تلفن هوشمند ZenFone Max را روانه بازار هند کرد که در قیاس با نمونه اصلی، از عملکرد بالاتری برخوردار است. نمونه اول این محصول که پنج ماه پیش معرفی شد، ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۰

امروز شرکت ایسوس نمونه جدیدی از تلفن هوشمند ZenFone Max را روانه بازار هند کرد که در قیاس با نمونه اصلی، از عملکرد بالاتری برخوردار است. نمونه اول این محصول که پنج ماه پیش معرفی شد، با چیپست مجتمع اسنپدراگون ۴۱۰ همراه شده بود که توان چندان بالایی نداشت.

نسل جدید ZenFone Max ولی به چیپست مجتمع اسنپدراگون ۶۱۵ مجهز شده است که در میان رده ها، عملکردی قابل قبول از خود بر جای می گذارد. در کنار این چیپست، ۲ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی نیز به کار رفته، در حالی که نمونه قبلی، به ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز بود.

asus-zenfone-max

سایر مشخصات سخت افزاری، بدون تغییر باقی مانده اند و برای مثال می توان یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری را در آن یافت که به شکل تئوری، می تواند تا ۹۰۰ ساعت آماده به کار و ۳۸ ساعت مکالمه را در اختیار کاربر قرار دهد.

ZenFone Max دارای یک نمایشگر ۵.۵ اینچی است که به رزولوشن HD مجهز شده و از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی بهره می برد که دارای فوکوس لیزی است. دوربین جلوی دستگاه نیز رزولوشنی ۵ مگاپیکسلی را به ارمغان می آورد. ایسوس همچنین ویژگی پشتیانی از LTE را به موبایل خود افزوده.

شرکت تایوانی مورد بحث این موبایل را با قیمت ۹.۹۹۹ روپیه در هند به فروش می رساند که تقریبا معادل ۱۵۰ دلار است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی