ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عملکرد SteadyShot در موبایل های سری X سونی [تماشا کنید]

سونی در کنگره جهانی موبایل از تلفن هوشمند اکسپریا اکس پرده برداشت و با خانواده Z خداحافظی کرد. ژاپنی ها در این موبایل ویژگی های متعددی را افزودند که SteadyShot، یکی از آنها به شمار می ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۰۰

سونی در کنگره جهانی موبایل از تلفن هوشمند اکسپریا اکس پرده برداشت و با خانواده Z خداحافظی کرد. ژاپنی ها در این موبایل ویژگی های متعددی را افزودند که SteadyShot، یکی از آنها به شمار می رود.

البته، اکنون تقریبا همه پرچمداران از لرزشگیر مکانیکی تصویر در ماژول دوربین (OIS) برخوردار هستند اما تاکید سازندگان، بیشتر بر روی وضوح بالای تصاویری است که با موبایل ثبت می شود. سونی در اکسپریا اکس، توسط SteadyShot به خوبی لرزش های ویدیویی که در حال ثبت آن هستید را کاهش می دهد.

همانگونه که ذکر شد سونی در Xperia X از SteadyShot، هم برای ویدیوها استفاده می کند و هم تصاویر. دوربین این موبایل به سنسوری ۲۳ مگاپیکلسی مجهز شده که جالب است بدانید از OIS نیز برخوردار نیست. همین مسئله باعث می شود تا در نگاه اول، تصور شود که موبایل سونی نمی تواند تصاویر و ویدیوهای با ثباتی را در هنگام لرزش دست ارائه دهد اما شرکت یاد شده با انتشار ویدیوی پایین در کانال یوتوب خود، به خوبی ویژگی SteadyShot در همین موبایل را به نمایش می کشد.

لازم به اشاره است که ویژگی SteadyShot، در هر چهار موبایل خانواده X به نام های X Performance، XA، X و البته XA Ultra که در روزهای گذشته معرفی شد، وجود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • Erfan
    Erfan | ۴ خرداد ۱۳۹۵

    سونی هرکار بلد نباشه خوب میتونه اما اسم بسازه
    استدی شات.... یکی دیگه به مجموعه اسم های بیشمار اضافه شد

  • Danialdanial
    Danialdanial | ۴ خرداد ۱۳۹۵

    کیفیت و اصالت رو به وضوح میشه در کلیه وسایل ساخت سونی دید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی