ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت اپلیکیشنی برای اشتراک گذاری پرینترهای سه بعدی درون شبکه ارائه نموده است

پرینترهای کاغذی مرسوم یا بهتر بگوییم قدیمی تقریبا با هر دستگاه الکترونیکی سازگاری دارند و می توان از هر گجتی برای آنها محتوای چاپی ارسال کرد. اما اگر بخواهید از پرینترهای سه بعدی هم به ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳ خرداد ۱۳۹۵ | ۲۰:۳۰

پرینترهای کاغذی مرسوم یا بهتر بگوییم قدیمی تقریبا با هر دستگاه الکترونیکی سازگاری دارند و می توان از هر گجتی برای آنها محتوای چاپی ارسال کرد. اما اگر بخواهید از پرینترهای سه بعدی هم به این شیوه استفاده نمایید چطور؟

مایکروسافت باور دارد که به راهکار مناسبی برای حل این مشکل دست پیدا کرده است. این شرکت اخیرا یک اپلیکیشن اختصاصی برای Windows 10 IoT Core (در حال حاضر فعلا برای رزبری پای) ارائه نموده که به شما امکان می دهد از هر کامپیوتر روی شبکه لوکال خود (وای فای یا اترنت) به پرینتر سه بعدی درون منزل دسترسی پیدا کنید.

بعد از آنکه اپلیکیشن Network 3D Printer را اجرا کردید، پرینتر عملکردی شبیه به دیگر دستگاه های متصل به شبکه را از خود نمایش خواهد داد. گفتنی است که نسخه اولیه این نرم افزار صرفا از 13 پرینتر سه بعدی پشتیبانی می کند که اگر از علاقمندان به چاپ پلاستیک باشید حتما نام برخی از آنها را شنیده اید: Ultimaker ، Lulzbot، Makergear، Printrbot  و Prusa از جمله اسامی مطرح ذکر شده هستند.

اگر هم یک پرینتر سه بعدی در اختیار دارید که نامش در این لیست ذکر نشده باید به اطلاع تان برسانیم که مایکروسافت درخواست ها برای افزوده شدن پرینترهای جدید به لیست پشتیبانی اش را دریافت می کند، به همین خاطر می توانید امیدوار باشید که درآینده نزدیک، پرینتر سه بعدی شما نیازی به ارتباط مستقیم برای کار کردن نداشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mahdi Youseftabar
    Mahdi Youseftabar | ۲۸ مرداد ۱۳۹۵

    فکر میکنم اینقدر منطقی نباشه برای پرینتر سه بعدی ... چون خیلی طول می کشه پرینت بشه و واقعا یکی می خواد که پاش نشسته باشه
    من که خودم بیرون سفارش میدم راحت ترم ...
    تازه جدیدا یه سرویس آنلاین پرینت سه بعدی اومده ... جالبه

مطالب پیشنهادی