ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون ۷ به Smart Connector مجهز نخواهد بود

در گذشته، زمانی که تصاویر یک تلفن هوشمند پیش از معرفی رسمی فاش می شد، معمولاً این امکان وجود داشت که بتوان همه زوایای آن را مشاهده کرد و با ساختار کلی اش آشنا شد. ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

در گذشته، زمانی که تصاویر یک تلفن هوشمند پیش از معرفی رسمی فاش می شد، معمولاً این امکان وجود داشت که بتوان همه زوایای آن را مشاهده کرد و با ساختار کلی اش آشنا شد. این روزها ولی کار انتشار تصاویر به رندرهای سه بعدی، تصاویر تار و البته بخشی از شاسی دستگاه یا حتی صفحه ای که برای تولید انبوه آن استفاده می شود و توسط دستگاه CNC بُرش خورده، رسیده است.

حال تصاویری منتشر شده اند که مرتبط به صفحه تولید انبوه آیفون ۷ و نمونه پلاس آن هستند و در آنها می توان دید که ماژول دوربین بزرگتر شده است. این در حالیست که برای نمونه پلاس، از مکانیزم دوربین دوگانه بهره گرفته شده، هر چند که در هیچ یک از این دو مدل، نشانه ای از Smart Connector وجود ندارد.

Plate-for-the-Apple-iPhone-7-Plus-w800

در این میان چند تصویر مرتبط به طرح شماتیک آیفون ۷ پلاس نیز منتشر شده که آنها را نیز در پایین می بینید. همانگونه که ذکر شد، در قیاس با آیفون ۶ اس، آیفون ۷ از ماژول دوربین iSight بزرگتری برخوردار است. در این صورت، دوربین تلفن همراه مورد بحث از زاویه دید گسترده تری برخوردار خواهد شد و در شرایط نور کم و در محیط های داخلی نیز عملکرد بهتری از خود بر جای خواهد گذاشت.

Diagram-of-the-iPhone-7-Plus-machining-plate-w800

Diagram-of-the-iPhone-7-Plus-machining-plate (1)-w800

بر اساس گمانه زنی ها، اکنون تولید انبوه آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس آغاز شده و تا کنون با توجه به تصاویری که منتشر شده اند، تقریبا می دانیم که این دو تلفن هوشمند از چه ظاهری برخوردار هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • علیرضا
    علیرضا | ۴ خرداد ۱۳۹۵

    ولی مثل اینکه قراره مارک اپل پشت گوشیها از یه جنس دیگه باشه

مطالب پیشنهادی