ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مک بوک پرو دستخوش تغییراتی اساسی می شود؛ دکمه های فیزیکی فانکشن جای خود را به نوار تاچ OLED خواهند داد

براساس یادداشتی که از مینگ چی کو تحلیلگر ارشد سایت KGI Securities به دست آمده و در سایت MacRumors نیز منتشر شده است، اپل قصد دارد تا اواخر امسال تغییراتی اساسی را به سری مک ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

براساس یادداشتی که از مینگ چی کو تحلیلگر ارشد سایت KGI Securities به دست آمده و در سایت MacRumors نیز منتشر شده است، اپل قصد دارد تا اواخر امسال تغییراتی اساسی را به سری مک پرو خود بیاورد.

طبق برآوردهای صورت گرفته توسط این تحلیلگر، لپ تاپ های یاد شده قرار است که در قالب مدل های بهره مند از نمایشگرهای 13 و 15 اینچی عرضه گردند و همزمان به خاطر استفاده از یک کیبورد جدید و لولاهای بهبود یافته در آنها، از ضخامت بدنه و وزن کلی شان نیز کاسته شود.

مک بوک پرو جدید هچنین آنطور که در گزارشات آمده است از پورت های USB-C مبتنی بر اینترفیس Thunderbolt 3 بهره می گیرد. البته تمامی  این موارد کاملا قابل پیش بینی بودند و تنها نکته ای که در حرف های آقای کو عجیب به نظر می آید این است که ظاهرا قرار است دکمه های فیزیکی فانکشن روی کیبورد این دستگاه ها جای خود را به «یک نوار تاچ OLED» شود که ایده ای کاملا جدید به نظر می آید.

خود لپ تاپ ها نیز آنطور که به نظر می آید با تکنولوژی اسنکر اثرانگشت Touch ID یکپارچه سازی خواهند شد. کو مدعی شده این تغییرات قابل توجه ترین آپگریدی هستند که اپل تا به امروز به لپ تاپ های خود آورده و در نظر دارد که در سه ماهه چهارم امسال این محصولات را همراه با نسخه معمول 13 اینچی شان عرضه کند.

در پایان باید اضافه کنیم که آقای کو معمولا اطلاعات موثقی از فعالیت های شرکت ساکن کوپرتینو دارد . در هر حال اگر این گزارش صحت داشته باشد آنگاه انتظار می رود که در جریان کنفرانس سالانه توسعه دهندگان اپل شاهد اتفاقات جالبی باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی