ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پهپاد شیائومی فردا با برچسب قیمت ۶۰۰ دلاری از راه می رسد

شعار شیائومی از ابتدای کار، ارائه محصولات با کیفیت با قیمت پایین بوده و حالا، این استارتاپ چینی تصمیم دارد از اولین پهپاد خود پرده بردارد. بلومبرگ نیز در این میان گزارش می دهد که Mi ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

شعار شیائومی از ابتدای کار، ارائه محصولات با کیفیت با قیمت پایین بوده و حالا، این استارتاپ چینی تصمیم دارد از اولین پهپاد خود پرده بردارد.

بلومبرگ نیز در این میان گزارش می دهد که Mi Drone با قابلیت ثبت ویدیوهای 4K، قیمتی معادل ۴۰۰۰ یوان یا ۶۱۰ دلار خواهد داشت. در حال حاضر، شرکت DJI بزرگترین فروشنده پهپاد در جهان به شمار می رود. «فانتوم ۳»، ساخته ی همین شرکت که توانایی ضبط ویدیوی 4K را دارد، با قیمتی معادل ۷۹۹ دلار به فروش می رسد که در این میان محصول مشابه از شیائومی، ۲۵ درصد ارزان تر خواهد بود.

در حال حاضر سازندگان زیادی پهپادهای خود را به بازار فرستاده اند و برخی دیگر نظیر «گوپرو»، قرار است محصول خودشان را در آینده معرفی کنند و همین حالا، شاهد رقابتی گسترده در این حوزه هستیم. سوال اینجاست که آیا کاهش قیمت ۲۵ درصدی در خصوص ارائه پهپاد نسبت به یکی از نامدارترین برندهای این حوزه، می تواند موجب گردد تا کاربران به خرید محصول چینی ها روی آورند؟ یکی از دلایل موفقیت گسترده شیائومی در بازار موبایل، توسعه اسمارت فون هایی بود که هم کیفیت و سخت افزار بالایی داشتند و هم قیمت آنها در برابر همتایان نامدارترشان، به نصف می رسید اما این سناریو در خصوص پهپاد شرکت مذکور صادق نیست.

پیش از این در مقاله ای که ساز و کار تجارت شیائومی را توضیح می داد، عنوان کردیم که این شرکت در استارتاپ های کوچک چینی سرمایه گذاری کرده و محصولات آنها را با برند Mi در فروشگاه خودش به فروش می رساند. حال بلومبرگ گزارش می دهد که این پهپاد نیز از سوی شرکت چینی FIMI Technology توسعه یافته و به نام شیائومی فروخته می شود و در این میان برند چینی، کیفیت آن را تایید می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Hadi.TJ
    Hadi.TJ | ۴ خرداد ۱۳۹۵

    كاش اطلاعات بيشتري از پهپاد مشخص بود اخه فقط فيلمبرداري ٤كي كه نشد اطلاعات.،.بعد همين الان برندهاي معروفي مثل parrot دارن پهپاد با فيلم برداري ٤كي و عكس برداري ١٤ مگاپيكسل و ملي امكانات ميدن زير ٥٠٠ دلار

مطالب پیشنهادی