ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ در حال توسعه کنترلری برای Gear VR است

در مبحث هدست های واقعیت مجازی، Samsung Gear VR یک هدست کاملا ساده و معمولی است، حداقل در قیاس با هدست های پیشرفته ای مانند آکیلس ریفت و اچ تی سی وایو. با این حال، ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۶ خرداد ۱۳۹۵ | ۲۰:۳۰

در مبحث هدست های واقعیت مجازی، Samsung Gear VR یک هدست کاملا ساده و معمولی است، حداقل در قیاس با هدست های پیشرفته ای مانند آکیلس ریفت و اچ تی سی وایو. با این حال، سامسونگ قصد دارد تا یک گام دیگر در این فضا جلوتر رود.

تصویری که اخیرا لو رفته و بالاتر می بینید تلاش جدید سامسونگ برای پیشرفت در حوزه واقعیت مجازی است. آنطور که به نظر می رسد، کنترلر Gear VR شباهتی به ریموت Daydream ندارد و بیشتر شبیه به یک گیم پد است.

اگر قصد مقایسه این کنترلر را با ریموت گوگل و یا چپرون های اچ تی سی برای وایو دارید، قطعا متوجه خواهید شد که سامسونگ اصلا قصد ندارد در حد و اندازه های بالاتر ظاهر شود. این یعنی مبحث دنبال کردن حرکات دست بی مفهوم خواهد بود و نمی توان امیدی داشت که حداقل در این ورژن Gear VR به آن دست یافت.

با این حال، بازی کردن با Gear VR بدین طریق بسیار ساده تر خواهد شد، خصوصا حالا که با آمدن اندروید N تمرکز بیشتری به سمت هدست های واقعیت مجازی کشیده خواهد شد.هنوز کسی این تصاویر را تایید نکرده اما رسمی به نظر می رسند و شاید در آینده ای نزدیک شاهد رونمایی رسمی از آن ها باشیم و قیمت شان را بشنویم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی