ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاه دیجیاتو به تکنولوژی SteadyShot سونی در موبایل Xperia X

بعد از خداحافظی با خانواده Xperia Z، اکنون Xperia X حکم سوگولی را برای بخش موبایل سونی دارا است. ژاپنی ها تمام تلاش خود را کرده اند تا محصولی بی نقص را روانه بازار کنند ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۶ خرداد ۱۳۹۵ | ۲۱:۳۰

بعد از خداحافظی با خانواده Xperia Z، اکنون Xperia X حکم سوگولی را برای بخش موبایل سونی دارا است. ژاپنی ها تمام تلاش خود را کرده اند تا محصولی بی نقص را روانه بازار کنند و با ارائه قابلیت های متفاوت، نگاه کاربران را به خود جلب نمایند.

یکی از قابلیت هایی که سونی بر روی آن تاکید ویژه ای دارد، ویژگی SteadyShot در بخش دوربین است. همانطور که احتمالا می دانید Xperia X [بررسی دیجیاتو] از لرزشگیر اپتیکال بی بهره است ولی SteadyShot با استفاده از ترفند های نرم افزاری می تواند لرزش دست را از تصاویر و ویدیوهای ثبت شده حذف نماید.

این موضوع آنقدر برای سونی اهمیت داشته که آن ها چندی پیش ویدیویی تبلیغاتی را برای نمایش قدرت StreadyShot در اینترنت منتشر نمودند. ما نیز در دیجیاتو این ویدیو را برای شما به نمایش درآوردیم، اما بازخوردهایی که دریافت کردیم سبب شد تا موضوع را بیشتر پیگیری نماییم.

بسیاری از کاربران عملکرد SteadyShot در این ویدیو را غلو شده تصور کردند و عنوان نمودند که سونی در این ویدیو تبلیغاتی، واقعیت را به تصویر نمی کشد. بر همین اساس در دیجیاتو تصمیم گرفتیم تا خودمان SteadyShot را مورد آزمایش قرار دهیم و صحت ویدیو سونی را بررسی نماییم. نتیجه کار را در ویدیو زیر می توانید مشاهده کنید. شما در این رابطه چه نظری دارید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • Nima
    Nima | ۷ خرداد ۱۳۹۵

    مثل همیشه عالی

  • Shahab_Ka
    Shahab_Ka | ۷ خرداد ۱۳۹۵

    چرا اینقد کیفیت فیلماتون کمه خب?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی