ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

درز تصاویر جدید وان پلاس ۳
تکنولوژی

وان پلاس ۳ مجوزهای TENAA را نیز دریافت کرد

پرچمدار سال قبل کمپانی وان پلاس (OnePlus) توانست توجهات زیادی را به سمت خود معطوف کند. آن طور که به نظر می رسد، جانشین آن یعنی وان پلاس ۳ نیز قرار است همین شرایط را ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۶ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۵

پرچمدار سال قبل کمپانی وان پلاس (OnePlus) توانست توجهات زیادی را به سمت خود معطوف کند. آن طور که به نظر می رسد، جانشین آن یعنی وان پلاس ۳ نیز قرار است همین شرایط را داشته باشد، چراکه با نزدیک شدن به موعد رونمایی اش، هر روز اخبار بیشتری در رابطه با این تلفن هوشمند جدید به گوش می رسد. تا کنون چندین رندر و تصویر مختلف به همراه مشخصات سخت افزاری این «قاتل جدید پرچمداران» به بیرون درز کرده. اما با انتشار تصاویر و اسناد مربوط به دریافت مجوز سازمان TENAA، حالا موثق ترین اطلاعات را در خصوص وان پلاس ۳ در اختیار داریم.

از لحاظ طراحی، دیگر مطمئن هستیم که نسل تازه موبایل های وان پلاس از بدنه ای فلزی برخوردار است و ابعادی معادل ۱۵۲ در ۷۴.۶ میلیمتر و ضخامتی برابر با ۷.۳ میلیمتر دارد. این موبایل ۱۶۰ گرمی دارای نمایشگری ۵.۵ اینچ از نوع AMOLED خواهد بود.

چیپ مجتمع به کار رفته در این محصول اسنپدراگون ۸۲۰ با کلاک پردازنده ۲.۱۵ گیگاهرتزی است که ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می کنند.

وان پلاس برای موبایل رده بالای تازه خود یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی در پشت و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی در نظر گرفته است. نیروی لازم برای فعالیت این موبایل توسط یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین شده و قرار است با اندروید ۶.۰.۱ و لانچر اختصاصی Oxygen OS روانه بازار شود.

به مانند همیشه، اسناد TENAA شامل تاریخ عرضه محصول نمی شوند، اما به خودی خود نشان از نزدیک بودن زمان آن دارند. موبایل ساز چینی در حال توزیع رایگان هدست Loop VR است تا مشتریان منتخب این کمپانی بتوانند به تماشای مستقیم مراسم رونمایی محصول جدید آنها با کمک تکنولوژی واقعیت مجازی بنشینند. برخی گزارش های غیر رسمی تاریخ ۱۴ ژوئن (۲۵ خرداد) را روز برگزاری این مراسم اعلام کرده اند.

OnePlus-3-clears-TENAA-2 OnePlus-3-clears-TENAA OnePlus-3-clears-TENAA-3 OnePlus-3-clears-TENAA-4

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Ali
    Ali | ۶ خرداد ۱۳۹۵

    اندروید متن باز بودنش خوبه چون راحتی تو فاز امنیت و اینجور چیزا نیستم ولی پایداری سیستم عامل برام مهمه اپدیت دادن مهمه سرعت اینترنت و پردازنده و از قابلیت فورس تاچ خوشم میاد چون اینده داره حتی اسپیکرای ایفونم عالی هستن ولی دوستدلرم معایب ایو اس رو بدونم یا منتظر میمونم اچ تی سی نکسوس بزنه

  • Ali
    Ali | ۶ خرداد ۱۳۹۵

    اقای گلستانه و ساعدی لطفا خواهشا یه مقایسه بین سیستم عامل iosو اندروید بزارید و دیگه اینکه مقاله دیگه ای هم با موضوع چه کسانی می توانند ایفون بخرند بنویسید با تشکر

    • BVB
      BVB | ۶ خرداد ۱۳۹۵

      مقایسه؟؟؟ ینی شک داری اندروید بهتره؟ :-/

  • Amir
    Amir | ۶ خرداد ۱۳۹۵

    همه طراحی ها تکراری شده دیگه.چرا هیچکس به فکر طراحی جدید و منحصر به فرد نیست؟

مطالب پیشنهادی