ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فهرست کروم بوک ها با قابلیت اجرای اپلیکیشن های اندروید
تکنولوژی

انتشار لیست کروم بوک هایی که قابلیت اجرای اپ های اندرویدی را دریافت می کنند

شرکت گوگل در خلال کنفرانس توسعه دهندگان خود اعلام کرد که به زودی کروم بوک ها توانایی اجرای تمام اپلیکیشن های اندرویدی را خواهند داشت. این خبر بسیار خوشحال کننده بود، چرا که در این ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۶ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۴۵

شرکت گوگل در خلال کنفرانس توسعه دهندگان خود اعلام کرد که به زودی کروم بوک ها توانایی اجرای تمام اپلیکیشن های اندرویدی را خواهند داشت. این خبر بسیار خوشحال کننده بود، چرا که در این صورت می توان از قابلیت ها متنوع هزاران اپ موجود در پلی استور در محیط کارآمد سیستم عامل کروم بهره برد، اما گوگل به تازگی فهرستی از انواع کروم بوک های موجود در بازار را منتشر ساخته که نشان می دهد، همه مدل ها (دست کم به زودی) چنین قابلیتی را دریافت نمی کنند.

اولین کروم بوک هایی که از این آپدیت جدید بهره مند می شوند، مدل R11/C738T شرکت ایسر، Chromebook Flip ایسوس و البته Chromebook Pixel گوگل خواهند بود. در ادامه فهرست مذکور محصولات متنوعی از شرکت هایی چون دل، لنوو و سامسونگ به چشم می خورد، اما به نظر می رسد در این میان کروم بوک هایی نیز هستند که از این قافله جا مانده باشند.

البته بعید نیست محصولات فوق نیز در ماه های آینده این شانس را پیدا کنند که میزبان نرم افزارهای اندرویدی شوند، به خصوص که برخی از جامانده ها به هیچ وجه قدیمی و ضعیف به حساب نمی آیند. در ادامه می توانید فهرست کروم بوک های دریافت کننده این ویژگی جدید را مشاهده کنید.

chromebook-list

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد اچ
    محمد اچ | ۶ خرداد ۱۳۹۵

    عجب ورقیه

مطالب پیشنهادی