ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس از دو تبلت ذِن پد جدید پرده برداشت

خط تولید تبلت های ZenPad ایسوس امروز با دو محصول جدید ۸ و ۱۰ اینچی به روز رسانی گشته است. هر دو دیوایس یاد شده اندروید ۶.۰ مارشملو را اجرا می کنند و روی سیستم عامل ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۶ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

خط تولید تبلت های ZenPad ایسوس امروز با دو محصول جدید ۸ و ۱۰ اینچی به روز رسانی گشته است. هر دو دیوایس یاد شده اندروید ۶.۰ مارشملو را اجرا می کنند و روی سیستم عامل شان نیز رابط کاربری اختصاصی کمپانی سازنده موسوم به ZenUI سوار گشته.

ایسوس ذن پد ۸ با شماره مدل Z380M و ایسوس ذن پد ۱۰ با شماره مدل Z300M، قدرت خودشان را از چیپست چهار هسته ای MT8163 مدیاتک گرفته و رزولوشن صفحه نمایش آنها نیز با ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل برابری می کند.

دو دستگاه مورد اشاره از شبکه های وای-فای 802.11a/b/g/n، درگاه کارت حافظه ی میکرو SD و GPS پشتیبانی به عمل آورده، در بخش جلوی خود دوربینی ۲ مگاپیکسلی و در بخش پشتی شان نیز دوربینی ۵ مگاپیکسلی را جای داده اند. ضمن اینکه می توانید آنها را در رنگ های خاکستری تیره، سفید و رُز گلد خریداری کنید.

ذن پد ۸ که محصولی اقتصادی به حساب می آید وزنش به ۳۴۰ گرم می رسد، از یک اسپیکر در بخش جلوی خود میزبانی به عمل می آورد، باتری آن ۸ ساعت دوام خواهد داشت و بنا است در دو نسخه ی مجهز به یک گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه ی داخلی و دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی راهی بازار شود.

در سوی دیگر میدان نیز با ذن پد ۱۰ مواجه هستیم که سنگینی اش معادل ۴۹۰ گرم است، طول عمر باتری آن در کنار مجهز بودن به نمایشگری ۱۰.۱ اینچی به ۱۱ ساعت می رسد و البته به جای یک اسپیکر در بخش جلویی دو اسپیکر را جای داده.

دستگاه همانند همتای ۸ اینچی خود در دو نسخه ی مشابه، با حافظه های داخلی ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی به دست خریداران خواهد رسید که البته هر دو، ۲ گیگابایت حافظه ی رم خواهند داشت. کمپانی سازنده برای این دیوایس یک کیبرد بلوتوثی با نام «داک موبایلی ایسوس» هم در نظر گرفته که کار تایپ روی آن را به مراتب ساده تر می نماید؛ هر چند هنوز گفته نشده این کیبرد به همراه محصول عرضه می شود یا به شکل جداگانه به فروش خواهد رسید.

ناگفته نماند وقتی از تبلت های اندرویدی سخن به میان می آید ایسوس نامی شناخته شده است. این کمپانی تایوانی چندین خط تولید مرتبط با عناوینی مثل MeMO Pad، Transformer Pad و ... دارد و ضمناً پیش از این گوگل وظیفه ی ساخت نکسوس ۷ را هم به آنها برون سپاری کرده بود.

قیمت مدل پایه ۱۰ اینچی که در بالا به آن پرداختیم ۲۳۳ دلار خواهد بود و برای نمونه پایه ۸ اینچی نیز می بایست هزینه ای ۱۷۸ دلاری را تقبل کنید. ضمناً‌ ایسوس به همراه هر یک از این تبلت ها ۱۰۰ گیگابایت فضای ذخیره سازی گوگل درایو را برای مدت ۲ سال در اختیار تان خواهد گذاشت.

design

dock

ZenUI

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی