ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند AXON 7 از ZTE معرفی شد؛ پرچمداری که می خواهد بازار آمریکا را تصاحب کند

تولید کننده چینی تلفن های هوشمند، یعنی ZTE، امروز از اسمارت فون پرچمدار جدیدی برای بازار آمریکا رونمایی به عمل آورده که عنوان AXON 7 را یدک می کشد. دستگاهی از خانواده ای که Axon Pro ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۶ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۶

تولید کننده چینی تلفن های هوشمند، یعنی ZTE، امروز از اسمارت فون پرچمدار جدیدی برای بازار آمریکا رونمایی به عمل آورده که عنوان AXON 7 را یدک می کشد. دستگاهی از خانواده ای که Axon Pro و Axon Mini نیز در آن جای می گیرند و شرکت سازنده اش برای اینکه به طراحی متفاوت و زیبا دست پیدا کند با Designworks وارد همکاری شده.

Designworks استودیوی طراحی است که با بی ام و، رولز رویس، مینی و نام های بزرگ دیگری در عرصه ی صنعت همکاری دارد و از همین رو حالا به همتای چینی خود کمک کرده تا موبایلی ساده و خالص را با بدنه ای آلومینیومی و ارگونومی بی نظیر بیافریند.

حسگر اثر انگشت دیوایس مورد بحث در قسمت پشتی آن واقع شده، زیرا ZTE می گوید قرار گرفتن این سنسور در بخش جلویی و آنلاک کردن آن با انگشت شست ممکن است سبب شود تا موبایل از دست شما به زمین افتاده و صدمه ببیند؛ هر چند وجود حسگر در این قسمت اتفاق تازه ای نیست.

موبایل یاد شده دارای اسپیکرهایی دو گانه است که در قسمت جلویی و در بالا و پایین بدنه جای گرفته اند، ضمناً می توانید آن را در رنگ های طلایی و خاکستری و تهیه نمایید.

اما اگر بخواهیم به مشخصه های فنی بپردازیم، باید بگوییم AXON 7 نمایشگری ۵.۵ اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن QHD دارد. این دستگاه اندروید ۶.۰.۱ را اجرا می کند و چیپست اسنپدراگون ۸۲۰، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی از دیگر ویژگی های آن هستند. البته قادر خواهید بود نمونه ای مشابه از آن را با ۶ گیگابایت حافظه ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ی داخلی نیز خریداری نمایید.

چینی ها پرچمدار جدید شان را به درگاه USB-C (با استاندارد USB 3.0) مجهز کرده اند و نکته ی دیگر اینکه این اسمارت فون منحصر به فرد اولین تلفن هوشمندی است که به شکل رسمی از پلتفرم واقعیت مجازی Daydream گوگل پشتیبانی به عمل می آورد.

header2-w600

دوربین اصلی موبایل مورد اشاره نیز شامل یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی ISOCELL سامسونگ می شود و در بخش جلویی هم دوربینی دیگر با کیفیت ۸ مگاپیکسل جای گرفته.

می بایست به این نکات نیز بپردازیم که دوربین قسمت پشتی دارای لرزشگیر اپتیکال (OIS+)، لرزشگیر الکترونیکی تصویر (EIS+)، فکوس فازی، گشودگی دهانه لنز F/1.8 و فلش دوگانه LED است. این دوربین قادر خواهد بود ویدئوهای 4K را با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه و ویدئوهای ۷۲۰P را به صورت اسلوموشن و با نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه ثبت نماید.

در درون دیوایس باتری ۳۱۴۰ میلی آمپر ساعتی جای گرفته و اسپیکرهای دوگانه آن نیز با توجه به وجود چیپ مبدل دیجیتال به آنالوگ ۲۴ بیتی و ۹۶ کیلوهرتزی می بایست صدایی با کیفیت را تولید کنند. ضمناً‌ در اسمارت فون مورد بحث تکنولوژی تشخیص گفتار کمپانی Nuance هم تعبیه گشته است.

شواهد نشان می دهند Axon 7 تلاش هوشمندانه ای از جانب ZTE است که با قیمت ۵۰۰ دلاری اش بنا دارد بازار آمریکا را به تصاحب خود درآورد و حالا باید دید واکنش کاربران این بازار نسبت به چنین موبایل جذابی چه خواهد بود.

ZTE-AXON-7 (2)-w600

ZTE-AXON-7 (3)-w600

ZTE-AXON-7 (4)-w600

ZTE-AXON-7 (5)-w600

ZTE-AXON-7 (6)-w600

ZTE-AXON-7 (7)-w600

ZTE-AXON-7-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • یاسین
    یاسین | ۶ خرداد ۱۳۹۵

    خسته نباشین واقعا یه نظر میدیم بعد چهار ساعت که دیگه بدرد نمیخوره نظرمو ثبت میکنین

  • رضا
    رضا | ۶ خرداد ۱۳۹۵

    یا حضرت رم.. بابا منم میخوام ...

  • یاسین
    یاسین | ۶ خرداد ۱۳۹۵

    نوشته دیزاین ورک برای طراحی با این شرکت همکاری کرده هر کی نفهمه انگار شاهکار کرده همون اچ تی سیه یخورده دستکاریش کرده کاری که همه شرکتای چینی الان دارن انجام میدن رابط کاربریشم خیلی شبیه اچ تی سیه

مطالب پیشنهادی