ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل مرکز تحقیق و توسعه جدیدی برای اتومبیل های خودران تاسیس می کند

جان کرافچک، مدیرعامل پروژه اتومبیل های خودران گوگل در صفحه گوگل پلاس واحد مربوط به خود، اخیرا از ساخت مرکزی جدید خبر داد که وظیفه آن تحقیق و توسعه پیرامون اتومبیل های خودران گوگل است. ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۶ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۰۰

جان کرافچک، مدیرعامل پروژه اتومبیل های خودران گوگل در صفحه گوگل پلاس واحد مربوط به خود، اخیرا از ساخت مرکزی جدید خبر داد که وظیفه آن تحقیق و توسعه پیرامون اتومبیل های خودران گوگل است.

این مرکز که در ایالت میشیگان و نزدیکی دیترویت بنا شده، فضایی 53 هزار فوت مربعی است و تمرکز اصلی آن بر پروژه آینده نگرانه گوگل خواهد بود. جالب است بدانید که میشیگان را خانه صنعت اتومبیل سازی آمریکا می نامند و بنا کردن چنین مرکزی در این ایالت بی هدف نیست. شرکت ساکن مانتین ویو سال هاست که در این منطقه کارکنانی دارد اما کرافچک می گوید حالا زمان آن رسیده که در دیترویت ریشه دواند و کار را گسترش داد.

گوگل و فیات کرایسلر در حال همکاری با یکدیگر هستند تا مینی ون های جدیدی را امسال تولید کنند. در این پست به تمامی دلایل ایجاد این ساختمان در ایالت میشیگان اشاره شده است و همانطور که از تصویر فوق پیداست، جا برای کارکنان بسیاری قرار است مهیا شود. انتظار می رود که ساختمان جدید کار خود را اواخر امسال آغاز کند و فعلا در مرحله آماده سازی است.

گوگل این روزها توجه بسیاری به مسئله اتومبیل های خودران نشان می دهد. چند هفته پیش بود که این شرکت اعلام کرد حاضر است ساعتی 20 دلار به مسافرین بدهد تا درون ماشین هایش بنشینند و تمام وقت در حرکت باشند.

اخیرا نیز گوگل به همراه فورد، اوبر و چند مهره بزرگ دیگر تیمی بزرگ تشکیل دادند تا در برابر قانون ضد اتومبیل های خودران بایستند. در هر صورت دنیای آینده با آنچه که امروز می بینیم تفاوت دارد و احتمالا فرزندان ما اتومبیل های تمام الکتریک و خودران سوار خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • BVB
    BVB | ۶ خرداد ۱۳۹۵

    فرزندان ما که هیچ. فرزندان فرزندان فرزندان فرزندان ما هم پراید سوار میشن نه ماشین خودران

مطالب پیشنهادی