ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی ایسر از مانیتور 4K و بدون لبه BM320 رونمایی کرد

کمپانی ایسر به تازگی از مانیتور 4K و بدون لبه جدیدی به نام BM320 رونمایی کرده است که به صورت ویژه برای کارهای حرفه ای و ویدیویی ساخته شده است. این مانیتور 32 اینچی، از ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۷ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

کمپانی ایسر به تازگی از مانیتور 4K و بدون لبه جدیدی به نام BM320 رونمایی کرده است که به صورت ویژه برای کارهای حرفه ای و ویدیویی ساخته شده است. این مانیتور 32 اینچی، از نمایشگری تقریبا بدون لبه بهره برده و به صورت تمام و کمال از گاموت رنگی RGB و عمق رنگ 10 بیتی پشتیبانی می کند.

ایسر مانیتور جدید خود را تحت برند ZeroFrame توسعه داده که به محصولات بدون لبه این کمپانی اشاره دارد. بدون لبه بودن BM320 سبب می شود تا با کنار یکدیگر قرار دادن چند مانیتور، تصویری یکپارچه در اختیار بیننده قرار گیرد و کارهای گرافیکی، با دقت و وضوح بیشتری انجام شوند.

مضاف بر این، استفاده از پایه ErgoStand سبب شده تا کاربر بتواند کنترل کاملی روی میزان چرخش و ارتفاع مانیتور مورد اشاره داشته باشد. متاسفانه ایسر هنوز صحبتی درباره قیمت این مانیتور به میان نیاورده اما گفته که در نمایشگاه Computex هفته آتی واقع در تایپه، آن را برای اولین بار به نمایش درخواهد آورد.

اگرچه ایسر در تبلیغات مانیتور BM320، تاکید زیادی روی قابلیت های آن در کارهای حرفه ای و گرافیکی ورزیده است، اما بدون شک گیمرها هم از این مانیتور بدون لبه استقبال خواهند کرد که تجربه بصری فوق العاده ای در بازی های ویدیویی به ارمغان خواهد آورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۷ خرداد ۱۳۹۵

    خخخخ. :-) ?فرقش تو یکه 1

  • Yas
    Yas | ۷ خرداد ۱۳۹۵

    سلام دوستان ببخشید یک سوال درمورد لپتاپ داشتم میخواستم لبینم تفاوت لپتاپ ایسوسn551 vw-n552vw تو چیه؟

    • Abolfazl
      Abolfazl | ۷ خرداد ۱۳۹۵

      خب n552: سبکتره، باریکتر به نظر میاد، خوشکلتره، USB type-C داره با پشتیبانی از تاندربولت، و به نظرم مهمتر از همه رابط ssdش M.2 هست (البته شاید واسه شما مهم نباشه ولی همین الان ssdهای m.2یی هستن که ۲ گیگابایت بر ثانیه سرعت دارن، در صورتی که sata دیگه پیشرفتی نداره و حداکثر سرعتش ۲۰۰ مگابایت بر ثانیس) همینطور فک میکنم صفحه نمایش بهتری داره. اما مزایای n551: دوتاس یکی باتری بهتر و قابل جداشدن و دوم سابووفر همراهش. افت قیمت n551 خوب بوده و بسته به نیازتون انتخاب خیلی خوبی میتونه باشه ولی اگه کار حرفه‌ای میکنینو قراره لپتاپو مدت زیادی داشته باشید من 5۵۲ رو پیشنهاد میکنم بخاطر ssd. دقت کنید که اگه ۵۵۲ (4K مات، رم ۱۲) رو بگیرین فقط پول ۴ گیگ رم اضافه رو میدین ولی اون مزیتارم واستون داره منم بلاخره قراره این هفته ۵۵۲ رو بگیرم ولی خیلی دوست داشتم ux501vw با صفحه ی ماتش وجود داشت که حتما اونو میگرفتم!

      • Yas
        Yas | ۸ خرداد ۱۳۹۵

        سلام مرسی که جواب دادی میشه وقتی باهاش کار کردی بهم بگی کار کردش چجوریه؟؟؟از کجا میخوای بگیری قیمتش چقدره؟

      • Yas
        Yas | ۸ خرداد ۱۳۹۵

        این آیدی تلگراممه ممنون میشم بیای چنتا سوال ازت دارم که بپرسم.Yavza

مطالب پیشنهادی