ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی مستقل No Man’s Sky احتمالا یکبار دیگر تاخیر خورده است

در حالی که تنها کمتر از یک ماه تا تاریخ عرضه بازی مستقل و مورد انتظار No Man's Sky باقی مانده است، گزارش های جدید حکایت از این دارند که احتمالا عرضه بازی یکبار دیگر ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۷ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۵

در حالی که تنها کمتر از یک ماه تا تاریخ عرضه بازی مستقل و مورد انتظار No Man's Sky باقی مانده است، گزارش های جدید حکایت از این دارند که احتمالا عرضه بازی یکبار دیگر به تعویق خواهد افتاد و گیمرها باید زمان بیشتری برای تجربه آن روی پلتفرم های پلی استیشن 4 و پی سی منتظر بمانند.

ظاهرا دو منبع آگاه به وب سایت Kotaku گفته اند که No Man's Sky یکبار دیگر با موانعی در روند توسعه مواجه شده که سبب خواهد شد بازی در زمان معین به بازار عرضه نشود و تا ماه های جولای یا آگوست میلادی تاخیر خورد. با این حال، این منابع هیچ تاریخ دقیقی برای انتشار No Man's Sky ارائه نداده اند.

یکی از منابع Kotaku، شخصی بوده که در خرده فروشی GameStop فعالیت می کند و مدعی شده که تا پیش از این، تاریخ عرضه No Man's Sky در 21 ژوئن بود، اما استودیوی Hello Games اخیرا از این خرده فروشی خواسته تا تاریخ عرضه را از روی تمام تبلیغات بازی حذف کرده و عبارت «Coming Soon» یا «بزودی» را جایگزین آن کنند.

q01l01ccvpmtpmqjz775

بازی No Man's Sky ابتدا قرار بود در تاریخ یکم تیرماه با قیمت 60 دلار روی پلی استیشن 4 و پی سی عرضه شود اما اگر این گزارش جدید صحت داشته باشد، باید برای تجربه آن تا ماه های مرداد یا شهریور منتظر ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی