ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آپدیت جدید اپلیکیشن S Health سامسونگ
تکنولوژی

سامسونگ اپلیکیشن S Health را با قابلیت اشتراک گذاری رکوردها و رقابت با دیگران آپدیت کرد

هفته قبل شاهد آن بودیم که مایکروسافت نرم افزار دستبند سلامتی Band 2 را با قابلیت های جدیدی بروزرسانی کرد. یکی از این قابلیت ها، یک leaderboard جدید بود که به کاربران امکان می دهد رکوردهای خود، ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۷ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

هفته قبل شاهد آن بودیم که مایکروسافت نرم افزار دستبند سلامتی Band 2 را با قابلیت های جدیدی بروزرسانی کرد. یکی از این قابلیت ها، یک leaderboard جدید بود که به کاربران امکان می دهد رکوردهای خود، مثل تعداد قدم های برداشته شده را با دیگر افراد هم رده مقایسه کنند. حال به نظر می رسد تب اجتماعی شدن و اشتراک گذاری به ابزارهای سلامتی نیز رسوخ کرده، چرا که سامسونگ هم به تازگی اپلیکیشن S Health را با قابلیت های مشابه آپدیت کرده است.

مثل اپلیکیشن Microsoft Health، سامسونگ نیز در آپدیت جدید خود برای S Health، امکان آن را فراهم کرده که رکوردهای خود را با افراد هم سن و سال یا حلقه دوستان خود به اشتراک گذاشته و مقایسه کنید.

samsung-runner-shealthعلاوه بر اینها، روش محاسبه قدم ها نیز در این آپدیت دستخوش تغییر شده. برای افزایش دقت، حالا اطلاعات رسیده از ردیاب های سلامتی هوشمند، با اطلاعات دریافتی از شتاب سنج موبایل شما ترکیب می شوند تا زمانی که این پوشیدنی ها را به همراه ندارید، رکوردهای شما از دست نروند.

کاربران مبتلا به دیابت نیز حالا می توانند ابزار سنجش قند خون خود را از طریق بی سیم به این اپلیکیشن متصل کنند تا اطلاعات رسیده از آنها را روی تلفن همراه خود مشاهده کنید. ضمن این که سوابق میزان قند خون نیز به صورت دوره ای از طریق این نرم افزار در دسترس خواهند بود. حتی امکان ارسال اطلاعات فوق برای متخصصین سلامت نیز فراهم است.

تغییرات دیگر بروزرسانی تازه، شامل اضافه شدن ژست حرکتی برای اندازه گیری سریع تر ضربان قلب و رفع برخی باگ های ریز و درشت می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • ramtin
    ramtin | ۸ خرداد ۱۳۹۵

    باز بگید پشتیبانیش ضعیفه lol?

  • قاسم شیخی
    قاسم شیخی | ۷ خرداد ۱۳۹۵

    من با استفاده از این اپ سامسونگ 12کیلو وزن کم کرد و میزان مصرف کالری ام رو دقیق زیر نظر دارم روزی 10هزار قدم پیاده روی می کنم ولی فکر کنم مقیاس کیلومترش با قدم های شمارش شده اختلاف زیاد داره مثال من با کیلومتر ماشین مسافت طی شده رو اندازاه گیری کردم که هر 1790قدم میشه یک کیلومتر در حالی که اپ تقریبا هر 870قدم رو 900متر تخمین می زنه کاشکی یک برسی ازش انجام می دادین با تشکر از سایت خوبتون

    • امیرحسین
      امیرحسین | ۷ خرداد ۱۳۹۵

      اخه مدل گوشیتون چیه؟ خیلی از گوشیا سنسور pedometer یا همون قدم شمارو ندادن و به صورت تقریبی با سنسورهای ژیروسکوپ و غیره قدمهارو میشمارن. من با اس فایو که سنسور قدم شمار داره امتحان کردم خیلی خطاش کم بود و قدم هارو درست میشمارد.

      • قاسم شیخی
        قاسم شیخی | ۸ خرداد ۱۳۹۵

        گالکسی S5 دوسیم اسنپ دراگون قدم ها رو درست می شماره ولی کیلومتر رو من با ماشین چک کردم هر 1795قدم یک کیلومتر می شه

    • پارسا
      پارسا | ۷ خرداد ۱۳۹۵

      سما درست میگین ولی گوشی با سنسوری که داره وقتی شما حرکت میکنید و گوشی تکون میخوره اون قدم رو میشماره حالا خودتون امتحان کنید گوشی هایی که این سنسور رو دارن رو بگیرین دستتون و عینه نوشابه تکنون بدین و مشاهده میکنید که تعداد قدم هاتون بالا میره

مطالب پیشنهادی