ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ قصد دارد Galaxy S7 Edge را با تم بتمن معرفی کند

در زمینه ساخت و تولید تلفن های همراه با طراحی های ویژه، سامسونگ ید طولایی دارد. سال گذشته بود که این کمپانی کره ای یک سری دستگاه با تم اونجر از روی گلکسی اس 6 ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۷ خرداد ۱۳۹۵ | ۰۸:۳۰

در زمینه ساخت و تولید تلفن های همراه با طراحی های ویژه، سامسونگ ید طولایی دارد. سال گذشته بود که این کمپانی کره ای یک سری دستگاه با تم اونجر از روی گلکسی اس 6 اج تولید کرده و حالا این بار قصد دارد رسم سال پیش خود را تکرار کند.

اما اینبار نه با مارول، بلکه به سراغ DC رفته و می خواهد گلکسی اس 7 اج را با تم بتمن معرفی کند. بر اساس پست سامسونگ در توییتر، به نظر نمی رسد که این تلفن ارتباط چندانی با فیلم فاجعه بار Batman vs Superman داشته باشد و در حقیقت بر اساس بازی ویدیویی موفق Injustice: Gods Among Us طراحی شده است.

هنوز جزئیات این دستگاه مشخص نیست اما انتظار نداشته باشید که سخت افزار دستخوش تغییراتی شود. اما کاور آن، والپیپر ها و شاید حتی رابط کاربری و برخی لوازم جانبی به شکلی ویژه و بتمن مانند ساخته شوند، درست همانگونه که سال گذشته با آیرون من یا مرد آهنی چنین رویکردی را شاهد بودیم.

البته فراموش نکنید که Injustice: Gods Among Us صرفا منحصر به بتمن نبوده و تعداد کثیری از کاراکترهای DC در آن حاضر بوده و به نبرد با یکدیگر می پردازند. مدتی صبر باید کرد و دید که این موبایل ویژه بتمن چگونه خواهد بود و چه قیمتی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی