ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کوله پشتی جدید MSI، امکان حرکت آزادانه هنگام تجربه واقعیت مجازی را فراهم می آورد

هنوز زمان زیادی مانده تا تکنولوژی نوظهور واقعیت مجازی، به شکلی ایده آل در بیاید و مخاطبان بدون مشکل، در دنیای مجازی پیش روی خود غرق شوند. یکی از مشکلات فعلی تکنولوژی مورد اشاره این ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۷ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

هنوز زمان زیادی مانده تا تکنولوژی نوظهور واقعیت مجازی، به شکلی ایده آل در بیاید و مخاطبان بدون مشکل، در دنیای مجازی پیش روی خود غرق شوند. یکی از مشکلات فعلی تکنولوژی مورد اشاره این است که برای کار با هدست های قدرتمند واقعیت مجازی، نیازمند سخت افزاری گران قیمت و البته اتصال دائمی سیم های هدست به پی سی هستید.

اما کمپانی تایوانی MSI با معرفی کوله پشتی جدید خود، سعی دارد مشکل سیم هدست های واقعیت مجازی، که امکان حرکت آزادانه در محیط را از کاربر سلب می کنند، برطرف نماید. در داخل کوله پشتی MSI، سخت افزاری قدرتمند قرار گرفته که بالاترین کیفیت ممکن را روی هدست هایی نظیر HTC Vive و آکیلس ریفت به نمایش خواهد گذاشت.

در حال حاضر، مشخص شده که MSI در این کوله پشتی، از یک پردازنده Core i7 به همراه کارت گرافیک GeForce GTX 980 استفاده نموده اما سایر مشخصات آن هنوز اعلام نشده اند و برای معرفی کامل BackPack PC باید تا نمایشگاه Computex هفته آتی منتظر ماند.

البته مسئله ای که در رابطه با این کوله پشتی باید در نظر داشت، این است که در حال حاضر بازی های زیادی از حرکت در محیط واقعیت مجازی پشتیبانی نمی کنند و صرفا کاربر را در محیطی محدود قرار می دهند. البته تکنولوژی به کار گرفته شده در HTC Vive، امکان حرکت و قدم زدن در محیط را فراهم می آورد و با عرضه بازی های بیشتر، کوله پشتی MSI کاربرد زیادی برای دارندگان Vive خواهد داشت. ضمنا کمپانی Zotac نیز پیش تر چنین ایده را به کار بسته بود و از کوله پشتی ZBOX Mini PC رونمایی کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • هاشمیر
    هاشمیر | ۷ خرداد ۱۳۹۵

    چرا باید یه کامپیوتر رو‌کول کنند چرا از اتصال وای فای استفاده نمیکنند

مطالب پیشنهادی