ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی HTC برای هدست واقعیت مجازی اش بازی می سازد

یکی از عمده ترین محتوای مورد نیاز برای هدست های واقعیت مجازی، بازی های ویدیویی هستند و حالا شرکت هایی که پیش از این سابقه ای در تولید بازی نداشته اند هم برای ماندن در ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۸ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

یکی از عمده ترین محتوای مورد نیاز برای هدست های واقعیت مجازی، بازی های ویدیویی هستند و حالا شرکت هایی که پیش از این سابقه ای در تولید بازی نداشته اند هم برای ماندن در بازار رقابت مجبور به ساخت شده اند.

شرکت تایوانی اچ تی سی اولین بازی ویدیویی اش که با همکاری نزدیک استودیویی مستقل توسعه یافته را روز گذشته معرفی کرد. این عنوان که Front Defense نام دارد به زودی و در نمایشگاه کامپیوتکس نمایش کاملی خواهد داشت.

بازی شما را در نقش سربازی قرار خواهد داد که موج دشمنان به او حمله می کنند و اسلحه های مختلف در اختیار شما قرار گرفته تا با آن ها به نبرد بپردازید. HTC این شرکت جدید را تاسیس کرده تا به ساخت بازی برای هدست 800 دلاری Vive بپردازند.

بنا به آمار منتشر شده توسط SuperData Research، صنعت واقعیت مجازی تا سال 2020 احتمالا ارزشی معادل 40 میلیارد دلار خواهد داشت و کمپانی ها در تلاش اند تا چنین هدفی را محقق سازند.

اچ تی سی با همکاری والو در موقعیتی است که می تواند مقادیر عظیمی از این میزان درآمد را از بخش سخت افزاری به دست آورد اما چون وایو از تکنولوژی SteamVR بهره مند است، بازی ها باید از استور استیم خریداری شوند. بنابراین در بعد نرم افزاری، HTC باید خود دست به تولید بازی بزند تا سودی از آن برایش حاصل شود که آغاز این روند را در نمایشگاه کامپیوتکس خواهیم دید.

Front Defense تنها عنوان در دست توسعه توسط HTC نیست. این شرکت همچنین کمپین Vive X را هم به راه انداخت که 100 میلیون دلار سرمایه را در اختیار علاقه مندان به توسعه محتوای واقعیت مجازی قرار می دهد.

قطعا چنین روندی به شرکت ها کمک خواهد کرد تا هر چه زودتر واقعیت مجازی را وارد زندگی روزمره مردم کرده و آن ها را به خرید یک هدست قانع کنند. فراتر از آن، واقعیت افزوده نیز در راه است و خیزش واقعیت مجازی به موفقیت هر دوی شان خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • MRB GAMER
    MRB GAMER | ۹ خرداد ۱۳۹۵

    دیگهHTCاز رده خارج شده ار چی هم بزنه نمیتونه به سامسونگ و اپل برسه
    کل رغابتش با LGیه نهایتن

  • m_b
    m_b | ۸ خرداد ۱۳۹۵

    تکلونوژی داره کم کم به یه بعد جدید منتقل میشه.
    شرکتی که خودش رو سریع تر باهاش وفق بده تونسته آینده خودش رو تضمین کنه.

مطالب پیشنهادی