ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سازندگان بازی ماشین جنگی برای پلتفرم موبایل، از عنوان جدید خود به نام «سلحشوران» رونمایی کردند

استودیوی ایرانی و خوش ذوق DreamRain که سال گذشته بازی War Machine یا همان «ماشین جنگی» را برای پلتفرم موبایل عرضه کرده بود، به تازگی از بازی جدید خود به نام «سلحشوران» رونمایی به عمل ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۸ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

استودیوی ایرانی و خوش ذوق DreamRain که سال گذشته بازی War Machine یا همان «ماشین جنگی» را برای پلتفرم موبایل عرضه کرده بود، به تازگی از بازی جدید خود به نام «سلحشوران» رونمایی به عمل آورده که قرار است تا اواخر خرداد ماه، روی کافه بازار در دسترس قرار گیرد.

داستانی سلحشوران از این قرار است که اهریمن و اهورا، با یکدیگر پیمان می بندند تا به قلمروی دیگری نزدیک نشوند، اما اهریمن به پیمان خود وفا نکرده و وارد قلمروی اهورا می شود. نیروهای اهورا، در مقابل این تجاوز اهریمن ایستادگی کرده و وی و تمام نیروهایش را دچار شکست سختی می کنند. اما اهریمن که تاب شکست را ندارد، با جادوی قهرمانان و پهلوانان، آنها را به جان یکدیگر می اندازد.

این داستان نسبتا کوتاه اما جذاب، بستری مناسب برای گیم پلی فراهم کرده و گیمر می تواند در طول بازی، در نقش قهرمانان و اساطیر نام آشنای ایرانی ظاهر شود. گیم پلی سلحشوران، از سبک مبارزه ای یا Fighting دوبعدی پیروی می کند و در ورژن نخست آن، 6 کاراکتر، دو فضا و بیش از 30 مرحله جای گرفته است؛ و البته قرار است طی ماه های پیش رو، آپدیت هایی برای بازی عرضه شود که کاراکترهای بیشتر و نیز قابلیت بازی آنلاین را با خود به همراه می آورند.

باید افزود تمام کاراکترهای بازی، از قابلیت شخصی سازی برخودار هستند و می توان با تغییر دادن مشخصات ظاهری آنها، شخصیتی ایده آل به وجود آورد. بازی ایرانی سلحشوران قرار است تا پایان خردادماه روی پلتفرم اندروید و در فروشگاه کافه بازار در دسترس قرار گیرد. در ادامه، تریلری از گیم پلی و چند تصویر از قهرمانان بازی «سلحشوران» قابل مشاهده است.

gordAfarid01 Esfandiar01 Arash01 AkvanDiv01

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza_mohammadloo
    reza_mohammadloo | ۸ خرداد ۱۳۹۵

    خیلی خوبه . آفرین...

مطالب پیشنهادی