ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ اوستا؛ محفلی مجازی برای بررسی محصولات و خدماتی که روزانه استفاده می کنید

وقتی که برای اولین بار می خواهید به رستورانی بروید، آثار نویسنده خاصی را بخوانید یا فیلمی را برای تماشا انتخاب کنید، احتمالا اولین چیزی که به ذهنتان می رسد این است که نظر دوستان تان در ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۸ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

وقتی که برای اولین بار می خواهید به رستورانی بروید، آثار نویسنده خاصی را بخوانید یا فیلمی را برای تماشا انتخاب کنید، احتمالا اولین چیزی که به ذهنتان می رسد این است که نظر دوستان تان در مورد آن را بپرسید.

اگر دوست شما فیلم یا کتاب مد نظرتان را تأیید کرد، حالا با خیال راحت به سراغش می روید و در غیر این صورت از پیشنهادات بهتر او برای رسیدن به مقصودتان استفاده خواهید کرد. حالا همین ایده، یعنی مشورت و استفاده از نظرات اطرافیان در مورد یک محصول را در قالب یک شبکه اجتماعی تصور کنید؛ این همان چیزی است که در اپلیکیشن اوستا مشاهده خواهید کرد.

اوستا در واقع یک محفل آنلاین مجازیست برای آنکه نظر افراد در مورد محصولات و خدمات مختلف را بدانید و به این ترتیب برای استفاده از آنها بهتر تصمیم بگیرید. در تایملاین عمومی اوستا تقریبا هر چیزی را خواهید دید؛ از فیلم، تئاتر و کتاب گرفته تا محصولات دیجیتالی، رستوران و کافه، شرکت های خدماتی، پوشاک و به طور کلی هر محصول یا خدمتی که بتوان در موردش نظر داد و عملکردش را به نقد کشید.

oosta 1

دوست دارید فیلم ابد و یک روز را ببینید، اما در مورد اینکه سینما بروید یا اینکه دی وی دی اش را بگیرید تردید دارید؟ همین موضوع را می توانید با کاربران اوستا در میان بگذارید تا افرادی که تجربه تماشای فیلم را داشته اند شما را برای این موضوع راهنمایی کنند و حتی به فیلم امتیاز بدهند. یا بهتر، برای این کار یک نظرسنجی بسازید: "آیا فیلم ابد و یک روز ارزش دیدن را دارد؟" حالا می توانید با دیدن نتایج نظرسنجی تصمیم تان را برای تماشای فیلم بگیرید.

سیستم جستجوی قدرتمند اوستا هم در این کار به شما کمک می کند. اگر به دنبال چیزی می گردید که قبلا میان کاربران اوستا به بحث گذاشته شده، با جستجوی آن می توانید از نظرات کاربران بهره مند شوید تا دیگر نیازی به ایجاد یک بحث جدید نداشته باشید.

oosta 2

گفتیم که اوستا یک شبکه اجتماعیست؛ یعنی می توانید در آن یک حساب کاربری داشته باشید، افراد را دنبال کنید و بگذارید که دیگران دنبال تان کنند. این خصوصیت را باید یکی از نقاط قوت اوستا برشمرد که می تواند باعث آشنایی افرادی شود که با هم سلایق مشترکی دارند.

مثلا ممکن است از طریق همین اوستا شخصی را پیدا کنید که مثل شما عاشق فیلم و سینماست، و با دنبال کردن او بتوانید بحث های مفید و لذت بخشی در مورد آثار جدید سینمایی به راه بیندازید. هر چقدر فعالیت تان در اوستا بیشتر باشد، سطح کاربری تان افزایش یافته و امتیاز بیشتری دریافت می کنید.

البته این را هم بگوییم که ارتقای سطح کاربری سودی عایدتان نمی کند، بلکه فقط نشانه ای است از آن که شما کاربر فعال اوستا هستید و نظرتان نسبت به بقیه اعتبار بیشتری دارد.

oosta 3

اوستا اپلیکیشنی کاملا رایگان است، به همین خاطر شاید بپرسید که دنبال کردن این رویه چه منفعتی عاید سازندگانش می کند؟ مسلما پاسخ این سوال تبلیغات است. اوستا هر از گاهی چند پست تبلیغاتی هم در تایملاین عمومی اپ منتشر می کند که البته به طور واضح از پست های غیر تبلیغاتی متمایز شده اند.

اوستا با این ایده ناب و خلاقانه تا این لحظه با استقبال خوبی از سوی کاربران ایرانی مواجه شده، و روز به روز هم بر تعداد کاربرانش اضافه می شود. اگر دوست دارید که برای خرید چیزی از مشورت جمع عظیمی از هموطنان تان استفاده کنید، یا نظر دیگران در مورد یک سرویس خاص را بدانید، اوستا می تواند بهترین محفل مجازی برای انجام این کار باشد.

اوستا

اوستا

سازنده: اوستا قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 5.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • masoud_soroush
    masoud_soroush | ۱۰ خرداد ۱۳۹۵

    دیجیاتو عزیز مرسی از معرفیت و ۲ تا نکنه دیجیاتو یا رو ابراست برای من و الانم که کامنت های بیشتر کار نمیکنه و امتیاز کامنت و ریپلای باهم یکی هست!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی