ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

استریم بازی های اکس باکس وان به زودی برای ویندوز 10 موبایل امکان پذیر می شود [شایعه]

تنها چند هفته تا نمایشگاه گیمینگ E3 زمان باقی مانده و به رسم همیشه با نزدیک شدن به این رویداد، شاهد درز پیدا کردن اطلاعاتی از آن هستیم. همان طور که می دانید، سونی قابلیت ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۹ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۱۵

تنها چند هفته تا نمایشگاه گیمینگ E3 زمان باقی مانده و به رسم همیشه با نزدیک شدن به این رویداد، شاهد درز پیدا کردن اطلاعاتی از آن هستیم. همان طور که می دانید، سونی قابلیت استریم بازی های پلی استیشن 4 را برای دارندگان پلی استیشن ویتا و دیوایس های اکسپریا فراهم نموده است. اکنون به نظر می رسد مایکروسافت هم دست به کار شده و قصد دارد این قابلیت را به اسمارت فون های خود بیاورد.

منبع این خبر یکی از کاربران سایت ردیت است که به صورت اتفاقی در آخرین بیلد ویندوز 10 توانسته گزینه ای با نام Play From Console را پیدا کند؛ گزینه ای که با کلیک روی آن پیغامی مبنی بر عدم استریم از کنسول مشاهده می شود و بر همین اساس می توان گفت مایکروسافت تصمیم گرفته استریم بازی های اکس باکس وان را به سیستم عامل موبایلی خود اضافه نماید.

شرکت ساکن ردموند هنوز واکنشی نشان نداده و تنها چیزی که می دانیم این است که آن ها قصد دارند در تابستان سال جاری آپدیتی برای سیستم عامل موبایلی ویندوز 10 منتشر کنند. البته مایکروسافت پیشتر بارها گفته خواهان ارتباط نزدیک تر میان ویندوز 10 و اکس باکس وان است و بر همین مبنا می توان قابلیت استریم بازی های اکس باکس وان از طریق اسمارت فون های مجهز به این سیستم عامل را، قدمی در راستای تحقق همین هدف به حساب آورد.

علاوه بر این لازم است اشاره کنیم که نمایشگاه E3 محتمل ترین گزینه برای رونمایی از این ویژگی به نظر می رسد، نمایشگاهی که از چهاردهم ژوئن (25 خرداد) شروع شده و تا شانزدهم همین ماه (27 خرداد) ادامه می یابد. شایعات ضمناً نشان می دهند مایکروسافت قصد دارد در کنفرانس خود از مدل اسلیم اکس باکس وان و نسخه ای قوی تر با نام اسکورپیو نیز پرده بردارد.

در پایان، اگر می خواهید گزینه Play From Console را شخصاً مشاهده کنید، کافی است به یکی از دوستان اکس باکسی خود بگویید پیغامی با اسکرین شاتی از یک بازی برای تان ارسال نماید. سپس روی اسم بازی کلیک کنید. تصویری که مشاهده خواهید کرد به شکل زیر است:

13

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی