ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

از ماه آینده، امکان مبارزه در بخش آنلاین نسخه های اکس باکس ماینکرفت فراهم می شود

بنابر اعلامیه رسمی دو استودیوی 4J و موجانگ و نیز کمپانی مایکروسافت، از ماه آینده حالتی رقابتی به نسخه اکس باکس وان و اکس باکس 360 بازی ماینکرفت اضافه خواهد شد که امکان مبارزه با ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۹ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

بنابر اعلامیه رسمی دو استودیوی 4J و موجانگ و نیز کمپانی مایکروسافت، از ماه آینده حالتی رقابتی به نسخه اکس باکس وان و اکس باکس 360 بازی ماینکرفت اضافه خواهد شد که امکان مبارزه با دیگر بازیکنان را به صورت آنلاین یا آفلاین فراهم می آورد.

این بخش جدید که Battle نام دارد، یکی از مینی گیم هایی به شمار می رود که طی ماه های آتی، به بازی اضافه خواهند شد. بازیکنان می توانند تنظیمات و قوانین حالت Battle را به صورت دلخواه تغییر دهند و آنطور که می پسندند، به مبارزه با یکدیگر بپردازند. ضمنا برای این بخش، نقشه های خاصی تولید شده و Battle در قالب Team Deathmatch دنبال می شوند.

هر بازی Battle، از 4 نفر به صورت آفلاین و اسپلیت اسکرین و 8 نفر به صورت آنلاین و از طریق اکس باکس لایو پشتیبانی می کند. خوشبختانه از همان داخل بازی، امکان Matchmaking و جستجو برای دیگر بازیکنان هم فراهم آمده و می توانید در کمترین سرعت، وارد رقابت با دیگر گیمرها شوید.

هنوز تاریخ انتشار آپدیت جدید ماینکرفت به صورت دقیق مشخص نیست اما می توان اواخر ماه آتی میلادی (یا اوایل تیرماه) منتظر عرضه آن روی پلتفرم های اکس باکس وان و اکس باکس 360 بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی