ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

پیام رسان LINE به آمار فوق العاده 500 میلیون دانلود در پلی استور دست یافت

با وجود پیام رسان هایی مثل واتس اپ و فیسبوک مسنجر در پلی استور که جامعه کاربرانشان مرز یک میلیارد نفر را هم گذرانده اند، سخت است که بخواهیم اپلیکیشن های کمتر شناخته شده ای همچون ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۹ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

با وجود پیام رسان هایی مثل واتس اپ و فیسبوک مسنجر در پلی استور که جامعه کاربرانشان مرز یک میلیارد نفر را هم گذرانده اند، سخت است که بخواهیم اپلیکیشن های کمتر شناخته شده ای همچون LINE را به اندازه این دو رقیب قدرتمند محبوب و پرطرفدار توصیف کنیم. اما حقیقت حداقل در مورد LINE این گونه نیست، چرا که این پیام رسان ژاپنی به تازگی موفق شده تا به تنهایی در پلی استور از مرز 500 میلیون دانلود گذر کند.

این آمار و ارقام نه تنها از رشد و افزایش محبوبیت لاین در کنار رقبای قدرتمندترش حکایت دارد، بلکه نشانگر آن است که روز به روز بر محبوبیت اپلیکیشن های پیام رسانی در میان مردم اضافه می گردد. کاربران با این استقبال روزافزون ثابت کرده اند که استفاده از اپلیکیشن های پیام رسان و قابلیت های شان را به روش های سنتی مثل برقراری تماس های تلفنی و پیامک زدن ترجیح می دهند.

لاین از منظر امکانات اپلیکیشن کاملی است، هم مثل واتس اپ و فیسبوک مسنجر قابلیت تماس تلفنی دارد و هم مثل Hangouts گوگل امکان برقراری تماس های ویدئویی را فراهم می کند. به غیر از این امکانات دیگری همچون بازی ها، استیکرها و اموجی ها را هم می توان از دیگر خصوصیاتی دانست که باعث محبوبیت لاین در میان کاربران در سراسر دنیا شده اند.

البته تنها قابلیتی که نبودش در LINE احساس می شود، وجود چت بات هاست که هم اکنون در تلگرام از محبوبیت بالایی برخوردارند و گوگل هم قرار است به زودی در اپ Allo قابلیت های هوشمند آنان را به کار بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ramtin17
    ramtin17 | ۱۰ خرداد ۱۳۹۵

    نمیدونم چرا نمیتونم با لاین ارتباط برقرار کنم.اتفاقا برنامه خوبی هست و تقریبا تمام امکانات رو داره.هم پیامرسانه و هم یک شبکه اجتماعی که میشه پست گذاشت و دیگران هم لایک کنند اما نمیتونم خودمو راضی کنم که برم طرفش.البته نصبش کردم و ماهی یکبار هم استفاده نمیکنم.

مطالب پیشنهادی