ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپ جستجوی گوگل برای iOS حالا سریع تر از گذشته مقالات خبری را بارگذاری می کند

گوگل به تازگی نسخه جدیدی از اپلیکیشن جستجوی خود را برای پلتفرم iOS منتشر کرده که به ادعای کمپانی، با ارتقای سرعت بارگذاری و بهینه سازی های انجام گرفته در آن می تواند امسال باعث «6.5 ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۹ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۱۵

گوگل به تازگی نسخه جدیدی از اپلیکیشن جستجوی خود را برای پلتفرم iOS منتشر کرده که به ادعای کمپانی، با ارتقای سرعت بارگذاری و بهینه سازی های انجام گرفته در آن می تواند امسال باعث «6.5 میلیون ساعت» صرفه جویی در زمان کاربران شود. Tamar Yehoshua، معاون بخش مدیریت محصولات گوگل با ارسال پستی در وبلاگ این شرکت اظهار داشته که: "از این به بعد هر بار که اپلیکیشن گوگل را برای جستجو باز می کنید، همه چیز کمی سریع تر از گذشته برایتان بارگذاری خواهد شد."

مضاف بر خود اپلیکیشن که حالا با سرعت بیشتری اجرا می شود، مقالات خبری که در جستجوها پیدا می کنید هم از این به بعد سریع تر از گذشته بارگذاری خواهند شد. گوگل برای رسیدن به این مقصود AMP های خود (Accelerated Mobile Pages که پاسخ گوگل به مقالات آنی فیسبوک هستند) را مستقیما به اپ رسمی گوگل برای iOS آورده. بنابراین از این پس با اشاره روی تیتر مقاله ای که در جستجوگر گوگل یافته اید شاهد بارگذاری سریع متن کامل آن در محیط اپلیکیشن خواهید بود.

مقالات بهینه سازی شده برای AMP از طریق یک آیکن رعد و برق از مقالات معمولی دیگر متمایز می شوند، مضاف بر اینکه همیشه بالاتر از سایر نوشته ها به نمایش در می آیند. اگر از مرورگر سافاری برای مرور مقالات استفاده کنید هم به چنین امکانی دسترسی دارید، اما بسیاری اپلیکیشن جستجوگر گوگل را به خاطر قابلیت تشخیص صدای بی نظیرش برای جستجو و خواندن مقالات خبری ترجیح می دهند.

و مورد آخر اینکه گوگل ویدئوهای گلچین شده از لحظات هیجان انگیز مسابقات NBA و NHL را به کارت های گوگل ناو آورده که می تواند برای دوستداران این دو ورزش قابلیت بسیار مفید و کارآمدی محسوب شود. آخرین نسخه اپلیکیشن جستجوی گوگل برای iOS را می توانید همین حالا از اپ استور دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی