ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسر و یک میان رده دیگر؛ Liquid Zest Plus معرفی شد

تا آغاز نمایشگاه کامپیوتکس دو روز بیشتر باقی نمانده و در این بین، شرکت هایی که در این رویداد حاضر می شوند، مشغول معرفی محصولات خود گشته اند تا سپس آنها را در نمایشگاه مذکور ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۹ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۵

تا آغاز نمایشگاه کامپیوتکس دو روز بیشتر باقی نمانده و در این بین، شرکت هایی که در این رویداد حاضر می شوند، مشغول معرفی محصولات خود گشته اند تا سپس آنها را در نمایشگاه مذکور در اختیار بازدید کنندگان قرار دهند. در همین بین شرکت ایسر نیز امروز از یک موبایل جدید تحت عنوان «Liquid Zest Plus» پرده برداشت.

این تلفن هوشمند، از نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن HD بهره می برد. به دو گیگابایت رم مجهز شده و ظرفیت حافظه داخلی اش هم به ۱۶ گیگابایت می رسد. اما نکته قابل توجه در خصوص Liquid Zest Plus، ظرفیت باتری آن است که شرکت سازنده، برای این بخش یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری در نظر گرفته که البته توسط کاربر قابل تعویض نیست.

ایسر در دوربین اصلی Liquid Zest Plus از سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی بهره گرفته که از سیستم فوکوس هیبریدی و سریعی برخوردار است. دوربین جلو نیز سنسوری ۵ مگاپیکسلی دارد که زاویه دید آن به ۸۵ درجه می رسد.

شرکت سازنده، خبر از کیفیت بالای صدا در این موبایل می دهد و علت این مسئله نیز حضور تکنولوژی DTS-HD در آن است؛ نوعی فناوری که باعث می شود عمق صدای بم به شکل مطلوب تری به گوش کاربر رسیده و از طرفی، صدای سه بعدی به شکل بهتر شبیه سازی شود.

نکته مثبت دیگر در این میان رده، حضور اندروید مارشملو در آن بوده که البته به رابط کاربری اختصاصی ایسر مزین شده است. هنوز نوع چیپست مجتمع دستگاه مشخص نیست ولی برخی منابع گزارش کرده اند که این موبایل از چیپست MT6735 مدیاتک استفاده می کند که در آن یک پردازنده ۸ هسته ای را می توان یافت.

محصول مورد بحث در دو رنگ آبی تیره و سفید، در ماه جولای با قیمت ۱۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • RZ@
    RZ@ | ۹ خرداد ۱۳۹۵

    یا خدا .... بابا اینا میمیرن یه سلفی ۱۳ یا ۱۶ بندازن رو این موبایلاشون بابا بسه دبگه یه چیز بندازین کلا حال بده به جماعت

    • بابک
      بابک | ۱۰ خرداد ۱۳۹۵

      هانر شات ایکس بخر (honor shotX)

مطالب پیشنهادی