ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس احتمالاً نمونه ای از ZenFone 3 را با ۶ گیگابایت رم همراه می کند

فردا، یک روز پیش از آغاز نمایشگاه کامپیوتکس، ایسوس تصمیم دارد از پرچمدار موبایل هایش با نام «ذن فون ۳» پرده بردارد. محصولی که امسال شایعات بسیاری پیرامون آن شکل گرفته است. اکنون ولی خبر ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۹ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

فردا، یک روز پیش از آغاز نمایشگاه کامپیوتکس، ایسوس تصمیم دارد از پرچمدار موبایل هایش با نام «ذن فون ۳» پرده بردارد. محصولی که امسال شایعات بسیاری پیرامون آن شکل گرفته است.

اکنون ولی خبر می رسد که ZenFone 3، به ۶ گیگابایت حافظه رم مجهز شده. به تازگی تصویری از یک تیزر تبلیغاتی برای ZenFone 3 منتشر شده که عدد شش را نمایش می دهد و بر همین اساس تصور می شود که تلفن هوشمند یاد شده به چنین مقداری از حافظه رم مجهز خواهد شد.

ASUS-ZenFone-3-6GB-RAM-teaser_1

پیش از این نیز خبر رسیده بود که شرکت ایسوس، تصمیم دارد ZenFone 3 را در دو نمونه ۴ و ۶ گیگابایتی عرضه کند. از سوی دیگر خانواده ذن فون ۳، شامل سه گونه مختلف خواهد بود: نمونه استاندارد این پرچمدار، ZenFone 3 Deluxe و ZenFone 3 Max.

در خصوص نسخه استاندارد، پیش از این برخی اطلاعات سخت افزاری فاش شده بود. برای مثال، مشخص گشته که ZenFone 3 به نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن تمام اچ دی مجهز است. گویا دستگاه در دو نمونه ارائه خواهد شد و شاهد دو نسخه با حافظه رم ۴ و ۶ گیگابایتی خواهیم بود.

از سوی دیگر احتمالا نخسه Deluxe  با حافظه های داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می گردد. در این میان نسخه استاندارد ZenFone 3 با چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ همراه می شود و ایسوس بدنه ای فلزی را برایش انتخاب کرده. باید دید نوع بدنه دو مدل دیگر و البته چیپست آنها چه خواهد بود.

هنوز اطلاعاتی در خصوص قیمت خانواده ZenFone 3 در دست نیست ولی سال گذشته، ایسوس با ZenFone 2 نشان داد که ترجیح می دهد پرچمدارهایش را با قیمت مناسب به فروش برساند و بر همین اساس، بعید نیست پرچمداران بعدی این شرکت نیز همین سیاست را دنبال کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • کامران
    کامران | ۹ خرداد ۱۳۹۵

    به نظر شما چه زمانی گوشی با 64 گیگ رام و هزار گیگ حافظه داخلی خواهیم دید ؟

  • مهدی رحمت الهی
    مهدی رحمت الهی | ۹ خرداد ۱۳۹۵

    ایسوس هرکاری هم بکنه نمیتونه محبوبیت برندای بزرگی مثل اپل و سامسونگ و سونی رو داشته باشه

    • alireza kolbadi
      alireza kolbadi | ۹ خرداد ۱۳۹۵

      اپل و سامسونگ درسته اما سونی رو از کجا محبوب دونستین؟والله اگه محبوب بو سهم بازارش 3 درصد نبود!همین چند وقت پیش همینجا ضرر مالی بخش گوشی های سونی مقاله شده بود-حتی الجی حتی اچ تی سی همه ضرر دادن

  • reza
    reza | ۹ خرداد ۱۳۹۵

    خدا رو شکر بالاخره مثبت و منفی برگشت

مطالب پیشنهادی