ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل با همراهی یکی از محققان خود در حال توسعه چت بات های تازه است

معمولا وقتی حرف از محصولات گوگل به میان می آید کمتر نام Ray Kurzweil را می شنویم. شرکت ساکن مانتین ویو این فرد را در سال 2012 میلادی به استخدام خود درآورد تا روی یادگیری ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۹ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

معمولا وقتی حرف از محصولات گوگل به میان می آید کمتر نام Ray Kurzweil را می شنویم. شرکت ساکن مانتین ویو این فرد را در سال 2012 میلادی به استخدام خود درآورد تا روی یادگیری ماشینی و پروژه های مربوط به پردازش زبان کار کند.

حالا این فرد یکی از پروژه های در دست انجام تیم تحت سرپرستی اش را معرفی کرده: چت بات هایی که می توانند درست مانند انسان حرف بزنند.  او که در کنفرانس Singularity (همایشی سالانه با محوریت علم، فناوری و آینده) حضور داشت اطلاعات مربوط به این پروژه را برای حاضران فاش ساخت.

البته Kurzweil جزئیات زیادی را در این رابطه بیان نکرد اما اظهار نمود که یکی از آن چت بات ها Danielle نام دارد و چون این ربات برپایه یکی از کاراکترهای رمان منتشر نشده او تهیه شده، حدس بر این است که نمونه مطالب این رمان به این ربات داده می شود تا به نوعی شخصیت مدنظر Kurzweil در آن ایجاد گردد.

این دانشمند آینده نگر پیشتر پیش بینی کرده بود که هوش مصنوعی در سال 2029 قادر خواهد بود آزمون تورینگ را پشت سر بگذارد و توسعه این ربات ها نیز در واقع گامی است که او برای محقق ساختن این آینده برداشته است.

Kurzweil اعلام نموده که می خواهد تا اواخر امسال برخی از چت بات هایی که رویشان کار کرده را عرضه نماید. این را هم اضافه کنیم خوشبختانه گوگل درس های خوبی از تجربه مایکروسافت گرفته است و به همین خاطر امید می رود که دنیل متفاوت از Tay باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی