ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آپو از نسخه ی Barcelona Edition برای F1 Plus پرده برداشت

رئال مادرید و بارسلونا از پرافتخار ترین تیم های فوتبال در جهان هستند و آنقدری در ایران طرفدار دارند که نیازی به معرفی آنها نباشد. اما اگر از ارتباط این موضوع با حوزه ی فناوری ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ | ۲۰:۴۵

رئال مادرید و بارسلونا از پرافتخار ترین تیم های فوتبال در جهان هستند و آنقدری در ایران طرفدار دارند که نیازی به معرفی آنها نباشد. اما اگر از ارتباط این موضوع با حوزه ی فناوری می پرسید، لازم است بدانید که لیونل مسی و کریستیانو رونالدو (که مهاجمین این دو تیم هستند و بارها عنوان بهترین بازیکن جهان را بین خود دست به دست کرده اند) اخیراً قراردادهایی را به ترتیب با هواوی و ZTE برای حضور در تبلیغات آنها به امضا رسانده اند.

آپو نیز دیگر شرکت چینی است که سال گذشته با تیم بارسلونا وارد همکاری شد و یک نسخه از پرچمدار خود OPPO R7 را با نام Barcelona Edition به بازار عرضه کرد، نسخه ای که همراه با لوگو و لوازم طرفداری این تیم ارائه می شد و پیشتر بررسی آن را در دیجیاتو مطالعه کرده اید. این شرکت مدتی پیش عرضه ی چنین نسخه ای را برای OPPO R9 نیز تکرار کرد و حالا شاهد ادامه ی همین روند در محصولی به نام OPPO F1 Plus FC Barcelona Edition هستیم که در حقیقت همان پرچمدار فعلی یا R9 است با اسم متفاوت برای بازارهای خارج از چین.

رابط کاربری این تلفن هوشمند با رنگهای سازمانی باشگاه بارسلونا طراحی شده و در پشت بدنه لوگوی این باشگاه ورزشی به چشم می خورد که با طلای 18 عیار ساخته شده است. سازنده علاوه بر این همراه با محصول جدید خود قاب محافظ اختصاصی نیز ارائه می کند که امضای بازیکن های بارسلونا از جمله لیونل مسی، لوییز سوارز، آندرس اینیستا، ایوان راکیتیچ و نیمار با لیزر داخل آن حکاکی شده است.

OPPO-F1-Plus-FC-Barcelona-Edition_5

یکی از مقامات شرکت چینی در این زمینه می گوید: «در ساخت F1 Plus ظاهر و سرعت عملکرد بیشتر از هرچیزی مورد توجه قرار گرفته و بر همین اساس می توان باشگاه بارسلونا را بهترین همکار برای معرفی چنین محصولی به حساب آورد». OPPO F1 Plus به یک نمایشگر 5.5 اینچی Full HD مجهز است و چیپست 8 هسته ای مدیاتک در کنار 4 گیگابایت حافظه ی رم و 64 گیگابایت حافظه ی داخلی برای آن در نظر گرفته شده است.  این تلفن هوشمند ضمناً به اندروید آب نبات چوبی 5.1 مجهز خواهد بود که البته سومین نسخه از رابط کاربری Color OS سازنده روی آن قرار داده شده است.

در پایان از شما دعوت می کنیم تصاویر OPPO F1 Plus FC Barcelona Edition را مشاهده نمایید، ضمناً توجه داشته باشید که عرضه ی این محصول از اواخیر تیر ماع آغاز خواهد شد، اما در مورد قیمت آن هنوز اطلاع رسانی صورت نگرفته است.

OPPO-F1-Plus-FC-Barcelona-Edition_4

OPPO-F1-Plus-FC-Barcelona-Edition_3 OPPO-F1-Plus-FC-Barcelona-Edition_1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۱ خرداد ۱۳۹۵

    چرا بارسلونا به جای همکاری با برندهای نام آشنا با برندهای نو ظهور چینی همکاری میکنه؟؟

  • mehdi 190
    mehdi 190 | ۱۰ خرداد ۱۳۹۵

    قشنگه

  • رامين
    رامين | ۱۰ خرداد ۱۳۹۵

    چه خوشگله. دلم خواست ? ?

مطالب پیشنهادی