ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس از Avelon پرده برداشت؛ کامپیوتری که مونتاژش به کاربران واگذار شده

اگر از گیمرهای حرفه ای هستید، احتمالا بارها و بارها به این فکر کرده اید که خود سیستم موردنیاز تان برای این منظور را سر هم کنید. اما این فرایند در صورتی که با محل ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

اگر از گیمرهای حرفه ای هستید، احتمالا بارها و بارها به این فکر کرده اید که خود سیستم موردنیاز تان برای این منظور را سر هم کنید. اما این فرایند در صورتی که با محل دقیق قرارگیری قطعات آشنایی نداشته باشید می تواند بسیار سردرگم کننده باشد.

جمهوری گیمرهای ایسوس که به اختصار ROG خوانده می شود به تازگی محصول جدیدی به نام Avalon را معرفی کرده که مشخصا با در نظر داشتن همین دل مشغولی گیمرها ساخته شده است و اگر بخواهیم آن را به صورت خلاصه برایتان توضیح دهیم می توانیم بگوییم که راهکاری نیمه خانگی برای ساخت یک کامپیوتر شخصی سر هم کردنی است.

البته Avalon در حال حاضر چیزی بیش از یک نمونه اولیه نیست اما ترکیبی از یک مادربرد و شاسی است که تحت عنوان یک محصول واحد عرضه شده و به همین خاطر دیگر نیازی به خرید جداگانه این دو قطعه نخواهید داشت.

این محصول تحت عنوان یک موجودیت واحد ساخته شده و به همین خاطر امکانی را برایتان فراهم می آورد تا قالب کلیه قطعات سخت افزاری داخلی دستگاه را طبق سلیقه ایسوس بهینه سازی نمایید. نکته مهم در رابطه با Avalon این است که بوردهای اس اس دی، منبع تغذیه و کارت گرافیک را در خود دارد و به همین خاطر می توانید بدون نیاز به هرگونه کابل این قطعات را به دستگاه متصل نمایید.

در قسمت پشت بدنه هم نوعی واحد ورودی/خروجی (input/output) تعبیه شده که به شما امکان می دهد هرنوع گزینه ارتباطی را برای دستگاه خود مورد استفاده قرار دهید. ایده کلی این محصول البته شباهت زیادی به پروژه کریستین ریزر دارد با این تفاوت که Avalon با شکل و شمایلی سنتی تر ساخته شده. اضافه نماییم که تا به الان حرفی در مورد قیمت یا تاریخ عرضه این محصول به میان نیامده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • tuesday29march2016
    tuesday29march2016 | ۱۰ خرداد ۱۳۹۵

    چرا خبرنامه متن به چپ

مطالب پیشنهادی